Jadå mayro jag har hunnit kalibrera in spelarens grundnivå dvs 2.83 V på högtalarterminalerna under dagen men jag har inte följt kalibrereingen speciellt stikt eftersom jag lyssnat i sex timmar...
Ska jag vara helt ärlig så är blindtest arbete för mig (eftersom jag jobbar med statistik på läkemedelsbolag) och jag håller helst det borta från min egen hobby.
quote:Det blir det nog aldrig eftersom mitt hifirum är ett egoistrum = en sittplats Men om du är sugen på att lyssna så är du välkommen över
Tack! Jag lär höra av mig någon gång I övrigt så har du det då som jag har det, dvs en sittplatsMen jag ska byta bostad i år, så sedan blir det AÖ-träffar hos mig, och då "kanske" med BC burkar
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
quote:Jo jag vet att du pratat om ett par A3or ett tag nu, är det inte läge att slå till när du flyttar
Det är ekonomin som avgör om det blir högtalarbyte efter flytten,A3orna kostar ju en slant... Måste lyssna ordentligt på Bc 2.5 också och så finns ju både Ino och Energy Veritas 2.4i så vi får se vad som händer
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Det är ju minst sagt trevliga alternativ som du räknar upp så jag förstår om du har svårt att välja och skulle du mislyckas så sitter ddu ju inte i sjön med dina 3.4