HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Bilder från Stockholm Highend 05....
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 7

MartinH
Audiotrade

3778 Posts

Posted - 2005/02/09 :  14:50:56  Show Profile Send MartinH a Private Message  Reply
Och över är det Daniel, eller Amund som han heter här...
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2005/02/09 :  15:23:45  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
Vill se bilder på "apparatter" inte "fula" gubar

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++

http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/02/09 :  18:55:45  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Skall se om jag kan leta fram lite apparater sen oxå.

Har kvar lite mer folk först. Kanske kan hitta nån "gammal gubbe" oxå =)

Vilka ?

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Haakan
Member

2630 Posts

Posted - 2005/02/09 :  19:26:47  Show Profile Send Haakan a Private Message  Reply
den nedre av dom ser ut som christer petterson

"även jag hör skillnad på inbrända och innebrända kablar" (c) _jax =)
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7380 Posts

Posted - 2005/02/09 :  19:28:12  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
Den första har jag inte en susning om....
den andra är smalsuperman

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/02/09 :  20:47:42  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
FBK: Vi får fundera vidare på vem den över personen är
medans vi avslutar med dessa...

Kanske vi hittar några till längre ner i bildhögen

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7380 Posts

Posted - 2005/02/09 :  20:56:09  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
Dazzin är den övre, och den undre herren var väl med när ni käkade lunch Zalve....

Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/02/09 :  21:31:25  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Båda två var med när vi käka lunch (Den tidigare som du inte kunde)
Mannen ovan, har iaf klar koll på klockan...

Go to Top of Page

Lt Andersson
Member

600 Posts

Posted - 2005/02/09 :  22:17:08  Show Profile Send Lt Andersson a Private Message  Reply
Time...

Musiclover!
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/02/09 :  22:23:08  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
VIsst är det time.

Kvar finns en yngre kille på förra sidan va ?!
Såg att Ranefjord kunde, kanske inte så konstigt då de har vissa saker gemensamt.

Go to Top of Page

Ranefjord
Member

422 Posts

Posted - 2005/02/09 :  22:42:13  Show Profile  Visit Ranefjord's Homepage Send Ranefjord a Private Message  Reply
Killen under Sven Bilén är Christoffer (stavning?) från P.L-Audio. =)

Snoogens
Go to Top of Page

Interceptor Audio
Starting Member

20 Posts

Posted - 2005/02/09 :  22:43:14  Show Profile  Visit Interceptor Audio's Homepage Send Interceptor Audio a Private Message  Reply
Är det ingen som lyckats "ta" K--------- på PL Audio än?

/Mvh Per-Anders.

Interceptor Audio är distributör för Cayin, Crystal Cable och MartinLogan i Danmark & Sverige.
Go to Top of Page

Interceptor Audio
Starting Member

20 Posts

Posted - 2005/02/09 :  22:45:01  Show Profile  Visit Interceptor Audio's Homepage Send Interceptor Audio a Private Message  Reply
Ranefjord:

Så går det när man inte är tillräckligt snabb...

Interceptor Audio är distributör för Cayin, Crystal Cable och MartinLogan i Danmark & Sverige.

Edited by - Interceptor Audio on 2005/02/09 22:45:52
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7380 Posts

Posted - 2005/02/09 :  22:59:40  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
Killen under C-Quence och killen över smalsuperman är ännu utan namn!

Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/02/09 :  23:32:19  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Killen UNDER C-Q har Lt Andersson svarat på. Den andra tycker jag mig ha sett förut.,,

Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22006 Posts

Posted - 2005/02/09 :  23:57:18  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
När man strosade runt i korridorerna så stötte man på den ena roliga prylen efter den andra. Men tog inte killen med retrohörnan utanför Audio Concept rummen ändå priset för roligaste saker?

När jag gick förbi på Söndagen i slutet på mässan så lirades det stenkakor så att hela korridoren gungade Det raspade och levde, precis som det skall göra med stenkakor, men musikaliteten var helt otrolig...

Tyvärr missade jag att ta bild på hans högtalare. Det var en kombinerad lampfot och högtalare och den var ett riktigt konstverk vad det gäller hantverksskicklighet. Hans förstärkare var också MYCKET välbyggda.

Klart kul monter!

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/02/10 :  00:27:47  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Han är klart värd en nominering till en HARRY!!

Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/02/10 :  00:44:29  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
På slutet av söndagen så kom MickeY springande och säger...
"Du måste fotografera denna CD-spelare", så det var ju bara att släpa med sig kameran och 2 blixtar.

Vilken CD det var ?!?!

Denna!

Go to Top of Page

edison
N.A.udiophile

2529 Posts

Posted - 2005/02/10 :  02:45:38  Show Profile Send edison a Private Message  Reply
Hehe...locket ser ut som nåt på en ubåt, ser mkt gediget ut och snyggt är det!
Snygga träsidor och front.
Men rör "ska" synas, med ett rör med monterat skydd samt det högra "tornet" blir denna ändå inte så läcker som jag tycker den kunde blitt...lite för osymmetrisk och "hipp som happ"

Samtidigt...var finner man nåt läckrare? Inte många är i närheten ;-)
Summa summarum den ger habegär!

SACD/DVD-Audio: Pioneer DV-575A / CD: Sony CDP-X3000ES / LP: H/K T60 & Ortofon OM40 > Vincent RIAA > ACURUS Line Pre L10 > slutsteg ACURUS A100 > > Högtalare: 'Projektbygge' "The Pretender", en stativare m Seas Excel 5" & SS 2905/9300
(Vilande: en fn trasig Edison60, samt högt.bygge med Seas Excel 8" (pappkon) & Scanspeak D9300) Nystartat bygge: SEAS 25F-EW bas + Scanspeak D2905/9300 diskant. Sluten låda på 33 liter, vilken skall bli aperiodiskt dämpad.
Go to Top of Page

edison
N.A.udiophile

2529 Posts

Posted - 2005/02/10 :  02:46:59  Show Profile Send edison a Private Message  Reply
edit:
Bort med dubbelpost!

SACD/DVD-Audio: Pioneer DV-575A / CD: Sony CDP-X3000ES / LP: H/K T60 & Ortofon OM40 > Vincent RIAA > ACURUS Line Pre L10 > slutsteg ACURUS A100 > > Högtalare: 'Projektbygge' "The Pretender", en stativare m Seas Excel 5" & SS 2905/9300
(Vilande: en fn trasig Edison60, samt högt.bygge med Seas Excel 8" (pappkon) & Scanspeak D9300) Nystartat bygge: SEAS 25F-EW bas + Scanspeak D2905/9300 diskant. Sluten låda på 33 liter, vilken skall bli aperiodiskt dämpad.

Edited by - edison on 2005/02/10 02:48:21
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2005/02/10 :  02:51:50  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Vilka bilder! Retrohörnan verkar ha varit i min smak!

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

classe
Member

1625 Posts

Posted - 2005/02/10 :  07:15:13  Show Profile Send classe a Private Message  Reply
helt klart bernt fråga time nästa gång du snackar med honom, kul kille
snickrde ihop sakerna med handklinga o bandputs enbart klar harry vinnare

18 ska de va.
Go to Top of Page

C-Quence
Member

553 Posts

Posted - 2005/02/10 :  10:08:16  Show Profile Send C-Quence a Private Message  Reply
Snubben under mig är ett mysterium som måste lösas - eller kvittar det?
Nåja, smaken är som baken, som denne herre brukar säga.
Go to Top of Page

Amund
Fisherman

682 Posts

Posted - 2005/02/10 :  11:43:08  Show Profile Send Amund a Private Message  Reply
Vilka bilder!! Det är ju ingen ide att ta med sig kameran när man har proffs fotografer på forumet.
Och för första gången så hittade jag lite forum folk:) Kul att träffas!

/Amund

/Daniel

"Arbetar för Hifi Art ibland"
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/02/10 :  11:48:28  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
C-Q: Det är samma kille som har postat ÖVER dig på denna sida!

Amund: Det var kul att träffas hos HifiArt.

Go to Top of Page
Page: of 7 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000