>daja Är själv student så det är alltid lika kul att se att det finns likasinnade Då kanske det trots allt finns hopp för framtiden Kan bara instämma med tidigare, den gamla Krell-locken var verkligen grym. Hade KAV-250 hemma på test för ett par år sen, en mycket trevlig spelare. Väntar ivrigt på mer bilder MVH
Ser jättetrevligt ut. KRELL "gamla"look är brutal. Man kan också se att du är en fattig student på de besparingar du gjort. Fanér till högtalarna tex....
Ja lite fanér skulle göra under som ni säger men tyvär är man både lat å rätt så okunnig. Har lite kontakter inom möbelsnickeri iofs som jag ska ta å kolla upp.
Rydberg: Du verkar inte ha det så värst tuff med tanke vad som gömmer sig inanför dina väggar...
Inte mycket... Kunde få den till ett rätt så förmånligt pris så jag slog till på en gång. Får passa på å jämföra lite vid nästa "Lund-träff" om det blir nån.
Ny är det dags för helbyte på elektronik-fronten. Har bestämt mig för att sälja allt! Meningen är att jag ska leta upp en cd-spelare med inbyggt försteg (volymkontroll och helst digitalingångar) och ett nytt slutsteg. TacT's senaste slutesteg är en stark kandidat. Lånade hem den integrerade versionen förra veckan och blev mäkta imponerad.