Author |
Topic |
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2007/09/09 : 19:25:51
|
Jos, nu får du ge dig med din personliga vendetta emot XTZ. De bad om ursäkt för det du uppfattar som en klumpig formulering. Det är dags för dig att fundera på Nettiketten och att sluta försöka svartmåla.
|
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
jos
Member
815 Posts |
Posted - 2007/09/09 : 19:51:47
|
Personlig vendetta? Lugn o fin nu. Jag försöker inte svartmåla men har tydligen svårt att göra mig förstådd och borde väl inte svarat på linolls inlägg. |
|
|
ulfsan
Member
921 Posts |
Posted - 2007/09/09 : 22:39:58
|
quote: jag tycker det kan vara mysigt att en tillverkare kan ha direkt kontakt med marknaden/kunderna via ett forum , Att fejka ett alias och sprida rykten är ju inte fallet här vad jag kan se.
Vem är medlemmen XTZ har jag efterhand kommit att undra? Finns någon presentation? Jag har aldrig sett något personnamn. User Profile är helt anonym. Är det verkligen tillverkaren? Eller är det en tidigare medlem (moderator), som gått över från hobby till näringsverksamhet?
|
Lyra Argo i -> Continuo/Cantus -> EAR834P -> Lavardin IT <- Auralic Vega <- SqueezeBox Touch <- Mac med Roon/Tidal JMLab MiniUtopior/2 st Rel Storm III Ihopkablat med Nordost Valhalla/Thor Integrerat med Denon AVR-X4100W/JMLab Electra hemmabiosystem |
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2007/09/09 : 23:03:39
|
quote: Vem är medlemmen XTZ har jag efterhand kommit att undra? Finns någon presentation? Jag har aldrig sett något personnamn. User Profile är helt anonym. Är det verkligen tillverkaren? Eller är det en tidigare medlem (moderator), som gått över från hobby till näringsverksamhet?
Du har rätt Ulfsan, det är viktigt att veta bakomliggande personer och deras syfte med att posta. Det är därför vi har de starkaste reklamreglerna något forum i Sverige har och försöker få medlemmar att följa dem.
Det är "Zalve" som fick nytt jobb. Missade du presentationen vi gjorde den 1/2? http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=58022 Det stod tydligt nämnt när han slutade som Admin också: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=62068
Tydlighet är mycket viktigt i sådana här sammanhang så att jävssituationen går att bedömma.
|
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben
8776 Posts |
Posted - 2007/09/09 : 23:11:45
|
Tycker att det bör tilläggas att det inte är Zalve som registrerat användaren, den är registrerad långt tidigare (2004). Däremot så är det ingen som använt den för att posta förrän Zalve började jobba på XTZ. |
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!HiFiForum.nu's Artikelregister | Regler |
|
|
ulfsan
Member
921 Posts |
Posted - 2007/09/09 : 23:17:03
|
Nja, jag hade ett svagt minne, men var inte säker... Jag tror det vore bäst att Zalve lägger in lite mer fakta "under strecket" eller i sin User Profile (som XTZ) som ett kom-ihåg och för de som är/blir nya här på forumet. Han finns ju forfarande med aktivt som Zalve....
Jfr tidigare Sladd som numer bara heter Hifi Consult och undertecknar med .
Att jag skrev inlägget berodde på en reaktion på "La Mayro-tråden" (och att det dök upp blå-text här ovan). Om man ska vara tydlig i ena tråden (gällande en viss medlems avsikter) så ska väl det även gälla den andra....
/ Ulf
|
Lyra Argo i -> Continuo/Cantus -> EAR834P -> Lavardin IT <- Auralic Vega <- SqueezeBox Touch <- Mac med Roon/Tidal JMLab MiniUtopior/2 st Rel Storm III Ihopkablat med Nordost Valhalla/Thor Integrerat med Denon AVR-X4100W/JMLab Electra hemmabiosystem |
|
|
scorpion
Member
608 Posts |
Posted - 2007/09/13 : 15:38:11
|
Tyvärr för XTZ så får de en till intet förpliktande recension i senaste numret av HiFi&Musik. Ingen referens alls till något bara ett konstaterande att det kanske fattas lite spelglädje. Det finns andra mycket mer genomarbetade rescensioner i samma nummer.
Hifi Consult (Sladd) i all ära men det här verkar mycket mera betalt för en helsidesannons.
/Erling |
OB ... cd |
Edited by - scorpion on 2007/09/13 15:46:01 |
|
|
Topic |
|