HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Arken
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 5

Interceptor Audio
Starting Member

20 Posts

Posted - 2004/09/16 :  00:06:16  Show Profile  Visit Interceptor Audio's Homepage Send Interceptor Audio a Private Message
Hej!

Söndagen den 12/9 så stals en Sanyo PLV-Z2 från vårt demorum på Arken mässan. Detta inträffade någon gång mellan 16:15-16:30. Projektorn har serienummer G3X01428 och saknar fjärrkontroll samt kartong.

All info mottages tacksamt!

/Mvh Per-Anders.

Interceptor Audio är distributör för Cayin, Crystal Cable och MartinLogan i Danmark & Sverige.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/09/16 :  01:38:41  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Lika tråkigt varje gång att folk inte kan hålla reda på ditt och mitt.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

sker
Member

488 Posts

Posted - 2004/09/16 :  12:37:27  Show Profile Send sker a Private Message
Riktigt tråkigt att höra Var med om en liknade händelse på Reference Audio för drygt ett år sen. Någon gick in i butiken medans jag var där och klippte av stålvajern till en projektor och stal den, mitt på dagen Helt sjukt
MVH

Mitt system: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27987
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22004 Posts

Posted - 2004/09/16 :  12:42:30  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Usch vad tråkigt!

Vi får hoppas att de inte får chansen att njuta av den...

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Interceptor Audio
Starting Member

20 Posts

Posted - 2004/09/16 :  14:30:31  Show Profile  Visit Interceptor Audio's Homepage Send Interceptor Audio a Private Message
Ja, det är lite därför som jag valt att skriva lite inlägg här och där för att göra den så oattraktiv som möjligt på begagnat marknaden. Uttryck som "köpt i god tro" har ju mer eller mindre försvunnit sedan godtrosförvärvslagen ändrades...

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=303653&previousRenderType=1

Det riktigt tråkiga var att det var min egna privata projektor, vilket gör att all eventuell ersättning bara är att glömma... *suck*

Men, men... Sådant är livet... Det är ju trots allt endast materiella ting...

/Mvh Per-Anders.

PS. Förresten, är det någon som vill köpa en fjärrkontroll till en PLV-Z2 billigt, så är det bara att höra av sig... DS.

Interceptor Audio är distributör för Cayin, Crystal Cable och MartinLogan i Danmark & Sverige.

Edited by - Interceptor Audio on 2004/09/16 14:31:35
Go to Top of Page

Jonas@Ljudmakarn
Anställd Ljudmakare

238 Posts

Posted - 2004/09/19 :  17:48:36  Show Profile  Visit Jonas@Ljudmakarn's Homepage Send Jonas@Ljudmakarn a Private Message
Även MacAudio blev av med saker under mässan, bl.a. Lcd-skärmar och tung Sheerwood elektronik. Inbrott under lördag/söndag natt. :(

//Jonas Ljudmakarn
http://www.ljudmakarn.se http://www.facebook.com/ljudmakarn
Go to Top of Page

MartinH
Audiotrade

3778 Posts

Posted - 2004/09/23 :  08:43:05  Show Profile Send MartinH a Private Message
Jag blev av med min digitalkamera från vårt rum !!
En Fuji F601, så den som gjorde det kan skicka den anonymt till mig så kan man undvika reprisalier från farbror blå !!

/Martin
Go to Top of Page

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2004/09/23 :  08:58:11  Show Profile Send Roq a Private Message
Var det nån som lyssnade på M&Ks högtalare? Tiden räckte inte riktigt till för mig (efter nästan 40 mils körning) då jag bara var där under söndagen. Hur lät det i Audiovector-rummet?
Go to Top of Page
Page: of 5 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000