HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Vinylskivans dag
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jojje66
100.000-klubben

381 Posts

Posted - 2013/11/29 :  14:09:42  Show Profile Send Jojje66 a Private Message  Reply
I bilen på väg till jobbet i morse berättades det att vi firar vinylskivans dag i dag vilket också konfirmeras av kallendern på temadager.se.
Hur firar ni den? Själv var jag just och hämtade 1 ex av White Stripes Elephant på 180gvinyl.

/Johan

Tobba
Member

116 Posts

Posted - 2013/11/29 :  14:35:05  Show Profile Send Tobba a Private Message  Reply
Lägger på skivan: Use med Nightstalker på min undrebara skivspelare: Nottingham Interspace, höjer volymen och njuter!

Tobbe
Go to Top of Page

ulfn
Member

210 Posts

Posted - 2013/11/29 :  14:36:51  Show Profile Send ulfn a Private Message  Reply
Väntar med firandet till i morgon, eftersom jag hämtar min nya skivspelare på Akkelis då.
Ungefär så här, förutom tonarmen:

Ulf
Go to Top of Page

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2013/11/29 :  14:55:03  Show Profile Send Vox a Private Message  Reply
Jag firar vinylskivans dag varje dag

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2013/11/29 :  21:03:00  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Ohh, härligt val Jojje! Nu blir det Seven Nation Army på mittbena-nivå till kvällen?

Själv ska jag nog ta och spela mina vinylrippar som jag har med mig på iPoden i husbilen...
Hmm, "Kvartetten som sprängde" blir det nog!

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page

Jojje66
100.000-klubben

381 Posts

Posted - 2013/11/29 :  21:46:50  Show Profile Send Jojje66 a Private Message  Reply
Tjena Micke!

Då blir nog M-L lycklig. Låter som ni håller till i norra Dalarna denna helg. Här hunnits med en hel del av det svart guldet i kväll med ett avbrott för en idoltävling på TVn. Erik roules!
Än är kvällen ung och skivorna inte slut.

/Johan
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000