HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Den mest signifikanta biten?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Kilgore
Member

1579 Posts

Posted - 2012/09/11 :  07:46:34  Show Profile Send Kilgore a Private Message  Reply
Den ser ju riktigt läcker ut!

"I love the smell of fresh napalm in the morning"
/Lieutenant Colonel Bill Kilgore
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22004 Posts

Posted - 2012/09/11 :  14:13:36  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Den undre delen är ett kraftaggregat och den övre delen innehåller själva DACen.

Om vi backar lite så syns det att den har fint sällskap.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2012/09/11 :  16:06:27  Show Profile Send brewitz a Private Message  Reply
Jag tittade in hos Lasses Hifi i Falun i början av maj och där stod det lite MSB produkter uppställda med bland annat Marten högtalare. Jag kommer inte ihåg de exakta modellerna men det lät väldigt intressant. Om jag kommer åt ska jag definitivt lyssna mer på dessa prylar.
Kul reportage.
Go to Top of Page

DavidS
Member

390 Posts

Posted - 2012/09/11 :  18:31:35  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
Brewitz, det är kanske samma apparater och högtalare som är det senaste blogginlägget av nämnda butik.
http://lasses-hifi.com/hifibloggen/kundbesksnabbis-cdintro/
Go to Top of Page

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2012/09/11 :  22:41:50  Show Profile Send brewitz a Private Message  Reply
Javisst, du har helt rätt. Mycket välljudande!!
Go to Top of Page

Beat
Member

1505 Posts

Posted - 2012/09/12 :  09:20:24  Show Profile  Visit Beat's Homepage Send Beat a Private Message  Reply
Snyggt!

Jag har en gammal MSB DAC som gått nonstop i 12 år. Så deras kvalité är det inget fel på.

Miljöskadad som jag är kan jag inte sluta tänka på vad CNC jobbet kostar på en sån som redovisas här.

Du når oss på Lazy Boy hær:

sales@lazyboyaudio.no

https://www.facebook.com/lazyboyaudio/

http://www.lazyboyaudio.no/
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22004 Posts

Posted - 2012/09/13 :  19:14:37  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Javisst, och spela kunde det!

Det är ju inget snack annat än att systemet levererar. Det finns både Pondus och skirhet, men eftersom det är mycket som var okänt för mig blir det svårt att säga hur mycket det levererar. En sak är säker i alla fall och det är att jag njöt när jag satt i sweetspot.

Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22004 Posts

Posted - 2012/09/13 :  19:16:17  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
I sweetspot har man förövrigt en ganska hyffsad utsikt.

Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000