HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Vad gjorde dig grinig idag? Aka gnälltråden.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 123

FForsman
100.000-klubben

2592 Posts

Posted - 2013/03/03 :  19:39:54  Show Profile  Visit FForsman's Homepage Send FForsman a Private Message  Reply
- idiot!

/mvhff

Ett forum blir till det som medlemmarna bidrar med. Skriv!

Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2013/03/03 :  19:46:45  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
hahaha
Go to Top of Page

Mey
Member

899 Posts

Posted - 2013/03/04 :  21:38:04  Show Profile Send Mey a Private Message  Reply
Man blir sällan på gott humör av att prata med försäkringsbolag.
Go to Top of Page

Pettersson
Member

441 Posts

Posted - 2013/03/08 :  18:25:03  Show Profile Send Pettersson a Private Message  Reply
..blir så trött på allt gnäll..

..så nu måste jag göra det..

..äntligen så börja solen göra någon skillnad och genast ska det gällas att det börja gnällas från kärringarna som sitter i raden närmast fönstret att det blir lite varmt .. sitter i ett stort kontorslandskap och dessa kärringar har kampat med näbbar och klor att få sitta just i fönsterraden.. "VARMT" ?? .. själv ser man inte solen på hela dagen.. byggt bilar på monteringslinan på SAAB i många år och när tempraturen närmade sig 35 grader så klagade vi..

Svaret vi fick var.. "det ska ni skita hur det varmt det är (typ)..JOBBA!!"

Fick bita mig i tungan rejält idag ..

Marten svansen....mina åsikter är mina egna
Det är resan som är målet.......
Mina Spotify favoriter..pettersson
Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2013/03/11 :  23:54:00  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Jante. Så jäkla trött på människor.
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2013/03/13 :  22:20:35  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Gallan ömmar.

Lokalradion (+ Brotta Lommé) skulle absolut spela Hekan Hållströms senaste falsksångssingel FYRA gånger. Fy fan vad vidrigt!!!

Känner mig stressad och har liksom inte ordning på livet. Ska ta fram tre lysdiodsindikatorer till jobbet, Fixa färdigt Andrés förförstärkare (efter fem år), ordna fram revisorer till parkens ekonomiredogörelse.

Edited by - soundbrigade on 2013/03/13 22:45:05
Go to Top of Page

sopwith
Member

595 Posts

Posted - 2013/03/14 :  22:47:38  Show Profile Send sopwith a Private Message  Reply
Elräkningen gjorde mig extra varm ikväll.....
Go to Top of Page

Levator
Member

295 Posts

Posted - 2013/03/15 :  08:48:12  Show Profile Send Levator a Private Message  Reply
Svårt att köra mc när det är -10
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2013/03/15 :  18:19:20  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Fick inte min cab idag?
Go to Top of Page

Rolf-san
Member

2137 Posts

Posted - 2013/03/15 :  19:29:52  Show Profile Send Rolf-san a Private Message  Reply
Skulle ha 2 st 1kohm motstånd, och bland all dj-a skit jag har hittade jag bara ett.

När elefanterna slåss, så trampas gräset ner.
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2013/03/16 :  22:54:41  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Inte haft sex på ett tag...
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2013/03/17 :  08:58:23  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Håka64: finns det någon koppling mellan caben och sexet??

Jag kan fan inte sova ut på helgerna. Vaknar halv sju trots att jag kan sova länge till.
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2013/03/17 :  12:55:29  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
soundbrigade: hahaha ja man vet aldrig... ;)
Go to Top of Page

sopwith
Member

595 Posts

Posted - 2013/03/18 :  19:23:49  Show Profile Send sopwith a Private Message  Reply
Viasat höjer priset igen...och lägger till mer ännu skit man inte efterfrågar, nooog att jag ens skulle komma på ens tanken att se en film på 3,4 tums telefon..., här skall ringas och avslutas skräp...GNAPP!!!!!!
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2013/03/18 :  19:52:02  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
Slutmålar vitt och har på mig en blå t-shirt som bara varit tvättad en gång än. Blå miniatyrtrådar överallt! Snart blir det bar bringa i måleriet... Kläder skall alltid tvättas 5 ggr innan vi målar, brukar jag läxa gröngölingarna med. Nu flinar de i mjugg...
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2013/03/19 :  15:07:44  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Jag är fet och ur form. Och det beror inte på att jag äter fel utan det beror på att andra ger mig fel mat. Allt är andras fel. Så det så.
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2013/03/20 :  20:22:45  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Nä, inte alla andras fel ....https://www.youtube.com/watch?v=T1lvMJ-l0_A.

Dagens träff på vårdcentralen antyder att jag haft ett par attacker av TIA. Det ska bli bokat magnetröntgen på stört. Fan vad mycket skit det händer med en.
Go to Top of Page

opethic
Member

2890 Posts

Posted - 2013/03/22 :  09:47:44  Show Profile  Visit opethic's Homepage Send opethic a Private Message  Reply
Bilen kraschad, sonen sjuk, inga pengar kvar till skivor o hifi...

Hårdrock på CD & vinyl, nytt och begagnat: http://voodoomusic.tictail.com/
www.facebook.com/BurningSkullRec
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2013/03/25 :  18:52:15  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Jourläkaren ringde när jag satt med Vänersborgsbostäders styrelse (revision på G) och jag hade bara att ta emot meddelandet. "Du har mycket höga blodfettsvärden."
Pratade senare med dottern som är familjeexpert på allt som har med sjukdomar och diet att göra. Hon vet hur och vad vi äter och meddelade att jag absolut INTE skulle ha högt blodfett. Kunde kanske krånglande gallan spela roll? Självklart, svarade dottern.

Fan, denna djävla svenska sjukvård!!!!!
Go to Top of Page

sopwith
Member

595 Posts

Posted - 2013/03/25 :  20:03:48  Show Profile Send sopwith a Private Message  Reply
Kollar på blocket efter ett par andra däck typ plåtisar med 15" till min SAAB 9-3, vägrar att vingelskumpa runt på dom förbas...de meningslösa 17"arna en sommar till på våra direkt från bergstrakterna i långtbortsomtusan importerade Svenska sk vägar, i både Alinsås, Lerum och Göteborg och överallt häckar tex den numera väldigt vanligt förekommande asfaltssorken och efterlämnar både hål och uppbökade fåror.., men VAD i tusan, vet folk inte vad ett par nya hjul kostar hos handlaren..??, man kan väl för fasen inte ta mera i begpris för ett par kantstötta hjul där "däcken bör bytas" än vad det kostar att köpa nytt...var ligger närmaste däckverkstad?, nytt får det bli, hjulen skall rulla.
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2013/03/28 :  21:34:14  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
En snäll människa skänkte mig massa bra grejor som chassin. Dock är en typ av dessa chassin lite "annorlunda". består av en över del i U-form och en underdel i U-form, men underdelen är kortare än överdelen varför jag idag till en förstärkare jag vill ha en "fullängds" underdel klippte och bockade en lagom bra plåt men lyckades göra två fel - gjorde plåten drygt 3 cm för kort och glömde att ta med små vingar på sidorna som skall bockas upp och i vilka överdelen skruvas med plåtskruv.

Edited by - soundbrigade on 2013/03/28 21:43:47
Go to Top of Page

Nicks
Member

1942 Posts

Posted - 2013/03/29 :  12:39:19  Show Profile Send Nicks a Private Message  Reply
Det snöar! Det ska f...n inte snöa i Skåne i slutet av mars!!!!!

Hihi. :)
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2013/04/04 :  21:46:34  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Försökte göra en bitterf*tta uppmärksam på att hon med sin barnvagn tog upp hela cykelbanan men hon ignorerade mig. Lyckades slingra mig förbi henne och fick en sur kommentar så jag vände och sa till henne att hålla sig borta från cykelbanan. "Ska jag gå in i väggen då??!!!" svarade skithögen. När jag cyklade vidare hörde jag ett Gubbdjävel efter mig.

Sedan var det detta med ny meddusin som skulle hämtas ut. Det är fan i mig PRO-möte på apoteket mellan 12 och 13 samt efter 16. Trots tre nummer före i kön tar det fan-i-mig en halvtimme.
Go to Top of Page

Revoxarn
Klubbmästare, Nerikes Audiofiler

806 Posts

Posted - 2013/04/06 :  08:42:09  Show Profile Send Revoxarn a Private Message  Reply
Att det ska komma ännu mera sånt där djävla lappmögel.

Revoxarn
Klubbmästare för N.A - skicka PM för mer info/medlemskap.
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2013/04/06 :  09:10:14  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Såg "dokumentären" om Kurt och Svetlana igår (inspelad på video) - URRRRRRK! Det måste kännas kränkande för alla vettiga ryskor i Sverige att se den här smörjan och veta att de kommer att betraktas på samma sätt som man betraktade denna människa.

Dessutom, dåligt med sömn inatt. Gallstensanfall som började igår kväll och tvingade mig upp var tredje eller fjärde timme och ta smärtstillande - mer än rekommenderad dos. Sista tabletten släpper snart och jag känner redan ....
Go to Top of Page
Page: of 123 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.59 sekunder. Snitz Forums 2000