Ja så blir det. Har inte tid med att göra en bildtråd egentligen. men va fasiken. Forumet är ju drenerat totalt på roliga bilder så.. Hoppas dessa talar om i alla fall att det var ett rackarns jobb att grejja detta byte...
Så en familjär skylt numera sedan tydligen ALLT man gör inom hifin på nåt underligt sätt är förknippat med GBG...
och här vår 12 åring som är makalöst less åka denna vägen eftersom hon gagen innan var på lisseberg med sin polare och därmed åkt samma väg helt nyligt...
men resan tog slut i GBG även denna gång för henne.. Det som ligger i släpet har hon hjälpt mig lasta denna duktiga lilla dam...
Sedan vart det lyssna AAD burlarna så dom var ok enligt han jag bytte med.. Här var en platta min Lena gillade skarpt sa hon..Så resolut tog hon en bild av den så ni skulle alla få tipset om den..
sedan fikastund... Mums..
här njuts det kaffe o läsk med stora bullar..och roligt som sagt att Lena kunde orka med att följa med denna gång...
Jag vet lech. men tiden den tiden.. Vi skulle bara fram och tillbaks snabbt.. Släpet skulle ju tillbaks..
Nu var Lena med och fotade hur det ser ut då det släpas stora tunga låddor här...För dom var verkligen tunga dessa lådor..Och som sagt damen som inte vill va på foto ja.. Hon är med..igen.
Så var man inne i sitt lekrum då med första låddan..och på golvet står vår lilla Marantz kvar efter den provspelades för att garanterat klara driva AAD utan problem med transistorpower också. Vilket jag vill försäkra mig om innan bytet så jag var säker det spelade finfin även med en sådan liten en..
Så nu tar vi en rast och hämtar lite fika så ni hinner med denna blixten snabba bildtråd...
Innan låddorna öppnades så var jag ock lämnade släpet en dag för sent.. Handlade.. Och sedan kom vår goda vän Amatören och hälsade på.. Då öpnades låddorna..