Author |
Topic |
|
Tux
Klubbmästare: Audiogruppen Väst
490 Posts |
Posted - 2006/12/23 : 00:26:23
|
Söndagen den 17:e december samlades vi några ur Audiogrupp Väst för fika och musik för att så smått inviga mitt nya musik/biorum.
De tappra var: Vee-Eight Loopen Undertecknad
Vi skulle även ha haft besök av Martinsson men julstressen satte stopp för honom.
Den gamla trotjänaren Hypex UcD400 lyser så smått.
Självklart handlar det om Carlsson när det är hemma hos mig.
Vi hade även sällskap av lurarna och en del akustikfix.
Det har hittat sig in en ny kompis högst upp i stapeln. Ja, jag erkänner, jag är med i Squeezebox-sekten!
Här kom även slutsteget med i sin helhet.
Och slutligen fastnade även gästerna på kort.
Vi hade en trevlig eftermiddag där det snattrades som värsta syjuntan och stämningen var mycket god.
Tack till Vee-Eight och Loopen som kunde dyka upp i juletider.
Och slutligen en översiktsbild.
Mvh Pontus |
Klubbmästare för Audiogrupp Väst Redaktör för Carlsson Illuminati på faktiskt.io Carlsson Illuminati - ett hegemoniskt och subkulturellt omnipotent socialt nätverk i mängden...
Officiell innehavare av "Snigeltråd-priset"!
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2006/12/23 : 08:41:49
|
Grattis till nya huset Pontus!
|
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
Tux
490 Posts |
Posted - 2006/12/23 : 09:04:12
|
Hus och hus... Det är i alla falll en mycket större lägenhet!
Mvh Pontus |
Klubbmästare för Audiogrupp Väst Redaktör för Carlsson Illuminati på faktiskt.io Carlsson Illuminati - ett hegemoniskt och subkulturellt omnipotent socialt nätverk i mängden...
|
|
|
Loopen
Member
621 Posts |
Posted - 2006/12/24 : 15:41:48
|
Tack Tux för en kanontrevlig kväll. Jag fick mig en överdos Carlsson och gott fika.
GOD JUL |
|
|
Wacko
Member
210 Posts |
Posted - 2006/12/25 : 10:06:04
|
mmm Carlsson Ser bra ut
Grattis till ansiktsbehåringen V8 |
|
|
Vee-Eight
Member
1015 Posts |
Posted - 2006/12/26 : 15:06:42
|
Wacko:
Tackar! Hemodlat! Tyvärr är summan av behåring på huvudet konstant. |
- Carlsson Illuminati - "Frågetecknet är hur många det är som vet hur man njuter av livet." - Sista Ordet Admin www.Faktiskt.se |
|
|
FBK
700.000-klubben
7379 Posts |
Posted - 2006/12/30 : 11:53:55
|
Kul att få se hur det såg ut hos dig Tux |
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland. |
|
|
ohmega
Member
4651 Posts |
Posted - 2006/12/30 : 12:23:59
|
"tyget på väggarna"...är det absorbenter eller? |
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor |
|
|
Greensleeves
Member
172 Posts |
Posted - 2006/12/30 : 16:10:11
|
... Det har hittat sig in en ny kompis högst upp i stapeln. Ja, jag erkänner, jag är med i Squeezebox-sekten!
Är "Squeezebox-sekten" ett annat namn på Quad-diggare, eller handlar det enbart om ett vurm för hifi-apparater i mindre format..? |
Mvh Greensleeves |
|
|
Tux
490 Posts |
Posted - 2006/12/31 : 01:39:13
|
FBK: Varsågod... Vill du se mer är det bara att höra av dig.
Ohmega: Jupps, ramad markskiva med tyg runt. Gör en rejäl skillnad för klart vettiga pengar. Det finns även 2 stycken tubetraps i rummet.
Greensleeves: Nej, squeezeboxen är den som står ovanpå Quaden. <reklam> www.slimdevices.com </reklam>
|
|
|
|
|
Topic |
|