HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 eoJUED har besökt ART sound Danmark del4 sid16
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 18

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/16 :  16:00:32  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Det här är en eoJUEDs produktion , barn o känsliga individer varnas för eventuellt stötande matrial , Stia Tina och små grisarna hälsar er välkomna

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/10/01 09:42:51

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2005/09/16 :  16:04:07  Show Profile Send Merkurius a Private Message  Reply
Vart barkar det iväg denna gång?
Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2005/09/16 :  16:07:38  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
Späningen stiger, vart ska de nu bära av mån tro....

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/16 :  16:11:16  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply

Jaha. Då lämnar en numera skånsk reporter snart Jämshögs lugna vrå för en ny hifiresa. Denna gången ändrar vi lite på ordningen här. Och tar intro FÖRE resan. Och resterande då man återkommer.

Varför kan man undra ju Svaret ÄR mycket enkelt. Denna resa ska Ev något nytt inköpas. Så därför blir det så här. att man först visar VAD man fick inköpa för att KUNNA göra resan snudd på..

Japp. En hederlig trotjänare i form av bra lastande bil inköptes inför denna resa.. En Volvo 745 nybes o skattad med bensinvärmare osv...

Så snart lämnar vi Jämshög i denna Volvo för färd ut i hifivärlden där utanför.
Och hoppas ni alla skall ha en skoj trevlig resa ut med oss på ljudäventyret.
VART resan går? ja det återstår att se då vi är hemma igen.

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/09/16 16:11:55
Go to Top of Page

Dahlberg
Mästar-Harry 2005

4211 Posts

Posted - 2005/09/16 :  16:14:36  Show Profile  Visit Dahlberg's Homepage Send Dahlberg a Private Message  Reply
Bensinvärmare ? Skall du åka norröver eller ?

Driver Dahlberg Audio Design. Återfinns som "DahlbergAudio" och på www.dahlbergaudiodesign.se
Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2005/09/16 :  16:16:48  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
Hehe, han ska hem till mig, han ångrar att han inte köpte Phonar P40

Nej nu var ja inte snäll

Får nog ta och låsa in mina talare

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2005/09/16 :  16:17:21  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply

Du ska veta hur många vänners grejor som skeppats, hämtats, lastats i vår "DragonWagon" (läs: Volvo 745) hemmavid.

Vännerna glider i sina Alfa och BWM, flinar åt vår "DragonWagon" - tills det skall handlas nåt.

M
Go to Top of Page

BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben

3057 Posts

Posted - 2005/09/16 :  16:18:55  Show Profile Send BosseBula a Private Message  Reply
Hehe, ska bli intressant detta. Det kommer byggas upp en enorm spänning innan vi väl får reda på vad som inköptes. När är du/ni tillbaka i Jämshög

Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar
Min medlemstråd
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/16 :  16:19:19  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Dalberg.. Den va helt otippad den.. oj vad jag garvade.. självklart kommer det från en man i norr..

Njeaaa.. Om man säger så här. Nattkörning gillar jag som fd tradarchaffis. Och vi åker i kväll snart här... sover på ett ställe några timmar. och fortsätter i morgon. Är nog framme vid ca 15 tiden nåt på eftermiddan.. Inte exakt detta Men ca...kanske 14. men troligen 15.
Så en bit är det helt klart..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2005/09/16 :  16:35:45  Show Profile Send Merkurius a Private Message  Reply
DragonWagon?? Heter det inte sossecontainer
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/16 :  16:54:39  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
hua. akta du blir avstängsd. man får inta tala poletik ju

menar ordet med "xxxxcontainer" på slutet

Jaja.. NU loggar vi ner här.. så ses vi efter resan.

Hej hej så länge ... Ha en finfin helg nu allihopa

MVH
Tobbe

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2005/09/16 :  17:50:27  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message  Reply
En 745:a och två rullebörar, är det många grejor som ska inhandlas

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.

Go to Top of Page

Draken
Member

1550 Posts

Posted - 2005/09/16 :  18:07:04  Show Profile Send Draken a Private Message  Reply
DragonWagon?
Det blir ju en Cittra ju!

Draken/Dragon
Go to Top of Page

Dahlberg
Mästar-Harry 2005

4211 Posts

Posted - 2005/09/16 :  18:37:14  Show Profile  Visit Dahlberg's Homepage Send Dahlberg a Private Message  Reply
Ja skall skottkärrorna med så är då jag på läktar'n .
Ni borde hinna ca: 100-150 mil åt nått håll, undrar vart.

Driver Dahlberg Audio Design. Återfinns som "DahlbergAudio" och på www.dahlbergaudiodesign.se
Go to Top of Page

Draken
Member

1550 Posts

Posted - 2005/09/16 :  18:54:52  Show Profile Send Draken a Private Message  Reply
Vem vet?
Kanske bara till storstan?

Hummm.....
Go to Top of Page

StefanL
Member

1020 Posts

Posted - 2005/09/16 :  19:06:51  Show Profile Send StefanL a Private Message  Reply
Humm, hemligt värre!

Medlem i eoJeud, HiFi-Skånes stolthet
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2005/09/16 :  19:27:11  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
Lycka till Tobbe, och det heter inte "xxxxcontainer" det heter rätt och slätt "Hisingecontainer" för det är där dom svetsar ihop dom!!! Synd bara att du måste ta med en "tankbil" oxå, för dom är törstiga!!

Farbro Wolfgang

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++

http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/16 :  19:57:19  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
NUUU äntligen kommer vi iväg.. Med barn blir inte allt som man vill jämt....
Nu börjar det.....

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22004 Posts

Posted - 2005/09/17 :  09:11:54  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

Kör försiktigt och lycka till!

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/09/17 :  10:53:45  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Blir det Volvo eller rullebör till norrland? :)

Ingen i eoJeud (bortsett från Mayro) vet vart det bär av.
Skall bli skoj o se vad Mayro kokat ihop.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Nicks
Member

1942 Posts

Posted - 2005/09/17 :  11:46:14  Show Profile Send Nicks a Private Message  Reply
Jag som hoppades att Mayro köpt en LT-31:a...
Också går han o köper en gammal direktionsvagn!

Ska bli kul att följa. Mayro har dock satt lite press på sig själv... Det blir svårt att toppa den förra hifi-resan!

Nicks

Hihi. :)
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/18 :  22:05:10  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
quote:
Det blir svårt att toppa den förra hifi-resan

Ja.. Kanske... Men man ska ju inte följa samma mönster jämt ju..

ojojoj vad skoj vi haft. Nu ska bilderna sorteras o fixas. Och det är många bilder.

MEN: det är en hel del EJ hifi bilder också. Bilder av sånt som "ingick" i en resa av denna art kan man säga...

Men (eojued) Mayro har även blivit (nästan)gripna av polisen kan jag berätta. Tyvärr fick vi inte ta kort på gripande för dom sura poliserna Men jag var jättesöt där jag stog o kände cellen vänta på mig..

Men men... Det har varit "spännande" kan man ju säga.

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Nicks
Member

1942 Posts

Posted - 2005/09/18 :  22:25:35  Show Profile Send Nicks a Private Message  Reply
Ok... redan i första inlägget blir det toppat!! Polisen inblandade Mayros hifi resa

Ska bli jäkligt kul att få veta varför!!!

Nicks

Hihi. :)
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/09/18 :  22:30:17  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Konstigt när du envisas med att styra med en gammal yxa

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2005/09/18 :  22:56:09  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
vadå??..en yxa är ju precis var som behövs vid knivskarp bilkörning *host*

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/18 :  23:00:50  Show Profile Send mayro a Private Message  Reply
Då ska vi se om någon känner igen sig då.. Börjar här

Polisen va faktiskt "jättedumma" mot oss. eller mest mig iofs...

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2005/09/18 23:02:06
Go to Top of Page
Page: of 18 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000