HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/11/22 :  16:25:49  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Jo visst är det dax för kaffe....skånerost såklart

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

traveller
Member

132 Posts

Posted - 2006/11/22 :  17:17:00  Show Profile Send traveller a Private Message  Reply
Kaffet har druckits upp, nu blir det till pizzerian och köpa en pizza innan jobbet.

» Min anläggning
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/11/22 :  20:35:08  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
Körde med Skållhett / Iskallt varianten när jag duschade idag.

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8781 Posts

Posted - 2006/11/22 :  20:56:38  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Äntligen hemma! (Inte tv-programmet... )

Suttit och hållt på med material till tidigare nämnda supertråkiga analys och efter det haft styrelsemöte i brf:en. Tur att det fanns gott om kaffe där!

Nu är det snart dags att besöka pizzerian på hörnet för någon matlagning tänker jag inte engagera mig i.

Tror det bara blir musik och HiFiForum till maten, verkar bara vara skräp på tv.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/11/23 :  00:17:26  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
sa nån kaffe ??

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

ztenlund

8781 Posts

Posted - 2006/11/23 :  09:33:53  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Jag säger det nu om inte annat: KAFFE!

HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2006/11/23 :  13:14:37  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
fan fick en anslagstavla mitt i huvudet av blåsten, slog ett jack i näsan och chippade en framtand med.

jävvla ... h----e förb---e mög...jäv...a piss..

nu sitter jag och ser ut som paolo roberto efter matchdag.

hur skall jag förklara detta för frugan...

satans ont gör det med...

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

johan.björklund

20859 Posts

Posted - 2006/11/23 :  16:13:32  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Är den STOOORA i hallen ???

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/11/23 :  17:03:50  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Hmmmmmmmmmm KAFFE!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/11/23 :  17:17:10  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Dax för att Duscha, äta.....åååååå dricka kaffe...sen.....ja vad ska jag göra sen?

Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

johan.björklund

20859 Posts

Posted - 2006/11/23 :  17:29:39  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Pilla dig i navlen ??

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

ztenlund

8781 Posts

Posted - 2006/11/23 :  17:38:04  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Koka mer kaffe?

HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/11/23 :  17:53:41  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply

Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2006/11/23 :  18:49:38  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
hehe johan: nej du då hade det ej funnits ett huvud kvar att laga ;-)

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/11/23 :  18:51:04  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Jag har inte slutat dricka "efterjobbet kaffet" än...

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/11/23 :  18:52:03  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Nu var det visst sista slurken jag tog...

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/11/23 :  19:28:57  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
nu tar jag min sista kaffe för ikväll...det får bli te senare....så KANSKE jag kan somna i vettig tid ikväll.

Go to Top of Page

CarlssonH
Skämtsam

1265 Posts

Posted - 2006/11/24 :  08:53:04  Show Profile Send CarlssonH a Private Message  Reply
Fick precis veta att det är Skitnygga Jävligt Smarta Kvinnors Internationella Dag

Ska vi gratta alla våra huskors idag då

Ja just det, sitter med en kopp kaffe och njuter

A balanced diet is a cookie in each hand.
Go to Top of Page

johan.björklund

20859 Posts

Posted - 2006/11/24 :  09:04:48  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
quote:
Ja just det, sitter med en kopp kaffe och njuter

Jag härmar dig förfullt

quote:
Skitnygga Jävligt Smarta Kvinnors Internationella Dag

Tur man är gift med en hyggligt snygg , normal smart tjej då

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

Jonas
Member

738 Posts

Posted - 2006/11/24 :  12:39:58  Show Profile Send Jonas a Private Message  Reply
Börjar så smått fundera på vad jag ska köpa till tjejen i julklapp. Vi är rätt "nya", har varit ihop i 3-4 månader. När hon fyllde år i oktober gav jag henne en flygtur vilket var mycket uppskattat. Det var med ett litet 4-sitsigt enmotorigt propellerplan, min kompis som är pilot och driver flygskolan på Säve flög oss en sväng. Dessutom fick hon ett gäng rosor budat till sin lägenhet i Malmö. Man vill ju inte dra igång värsta hetsjakten så att det blir värre och värre och värre, men samtidigt är hon ju värd hur mycket som helst ju. Vad fan ska man hitta på/köpa? Hon vill iofs ha en Ipod, och det skulle jag ju kunna köpa även om jag tycker det blir lite väl saftigt egentligen. En Nano med 4 Gb går ju lös på nästan 2 lök ju.

"My head kissed the ground, I was half the way down"
Mina system
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4162 Posts

Posted - 2006/11/24 :  13:50:56  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
Jonas - Förslagsvis så kan du bidra med ett romantiskt presentkort, på väl avvägd summa, som är dedikerat just en Ipod.

Från en sak till en annan så är ordet för dagen Konsekvensanalys.
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/11/24 :  16:20:09  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Middag med en skaplig vinare och tända ljus...

Kan tipsa om ammarone thomasi om man h ar en riktig köttbit och potatisgratäng med lite vitlök i.

Gillar hon inte det har hon ingen smak..

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/11/25 :  00:06:35  Show Profile Send dwain a Private Message  Reply
efter en massa timmars knegande raspandes å löddandes är äntligen mina nya hemmabyggen klara å lyssna på de ska naturligtvis till ett yttre men det orkar jag inte göra nu det får jag ta i framtiden konstigt att 6st pro audio av-300 (bredbandare) å en response diskant å varje låda kan låta så bra ingen bas men va fasen det ska kopplas te ett hemmabiosystem med en subba så
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22012 Posts

Posted - 2006/11/25 :  07:43:31  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply

Hehehe, igår varvade jag bildräknaren på min kameran. Den 10.000'de bilden kommer snart i ett reportage på ett forum nära dig.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2006/11/25 :  07:46:14  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message  Reply
Det knakar i fogarna.....

/Jonas

Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 1.63 sekunder. Snitz Forums 2000