HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/11/20 :  17:41:53  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
asimov66: Välkommen till klubben

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

Ampalang
fd. drbob

1136 Posts

Posted - 2006/11/20 :  17:45:42  Show Profile Send Ampalang a Private Message  Reply
Glasögon är supernajs jue
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/11/20 :  18:07:00  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
KAFFE!!!!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2006/11/20 :  19:09:43  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Snart ska välkommen-hem-efter-tjänsteresan-lasagnen till min goda och kloka fru in i ugnen

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

Jörgen_G

8011 Posts

Posted - 2006/11/20 :  21:09:15  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply

Lufttorkad skinka istället för köttfärs. Det var GOTT

/Jörgen G

Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8781 Posts

Posted - 2006/11/20 :  23:57:34  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Kvantitativ innehållsanalys...

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler

Edited by - ztenlund on 2006/11/20 23:57:50
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/11/21 :  01:27:38  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
snart LUNCH!!!

Så hungrig!!

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/11/21 :  01:39:20  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Du kommer att bli fet om du håller på sådär zalve

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/11/21 :  01:51:38  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Om jag äter lunch? Det borde väl du veta om iaf,,
Man kan skippa frullen

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

johan.björklund

20859 Posts

Posted - 2006/11/21 :  01:55:23  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Word

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/11/21 :  02:29:09  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Usch vad jag är trött på att vara pigg....#"#%¤&%& ....lite seg börjar jag dock bli ...om jag lägger mig nu kanske jag har en chans att få sova åtminstone 2,5 timmar innan det är dags at gå upp....fyyyyy vilken dag det kommer att bli..

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

johan.björklund

20859 Posts

Posted - 2006/11/21 :  08:56:24  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Kaffe e gott

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

CarlssonH
Skämtsam

1265 Posts

Posted - 2006/11/21 :  14:01:31  Show Profile Send CarlssonH a Private Message  Reply
Idag blev jag tvingad av mitt huskors att följa med till IKEA, så lugn och skön blev vår lediga dag tillsammans.
Gissa vem som ska skruva ihop nya möbler snart, dvs, hon har planerat att åka dit igen för att köpa det vi gått och tittat på.
Att gå på IKEA och "visualisera" de nya möblerna är allt annat än skoj
Speciellt som vi "gubbar" har noll att säga till om vad gäller heminredning.

Jag har iaf lyckats övertala henne att ta hänsyn till steren och högtalarplaceringen.

Så nu ska vi sitta och rita och planera hela kvällen när barnen gått och lagt sig

A balanced diet is a cookie in each hand.
Go to Top of Page

traveller
Member

132 Posts

Posted - 2006/11/21 :  16:57:57  Show Profile Send traveller a Private Message  Reply
Ah! Hämtade min nya dator för några timmar sen.
Äntligen slipper man sitta i en kvart och vänta på att datorn ska komma i gång.
22"-skärmen gör inte bort sig den heller

» Min anläggning
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/11/21 :  17:20:10  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Hårddiskar är som garderober...

Ständigt för små.

Datorer är som jag...

Ständigt för slöa...

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/11/22 :  06:53:55  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
En dator är som en kvinna...

man ska vårda den mjukt och försiktigt,
ändå så klagar den på en med felmeddelanden.

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

DIESEL
Member

953 Posts

Posted - 2006/11/22 :  08:16:42  Show Profile Send DIESEL a Private Message  Reply
jag läser forumet i 24" widescreen ... bekvämt & lyxigt

Öl dödar hjärnceller, men bara de svagaste

Emotiva Audio ERC-1 ~ Emotiva Audio USP-1 ~ Emotiva Audio XPA-2 ~ Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand
Go to Top of Page

johan.björklund

20859 Posts

Posted - 2006/11/22 :  11:01:22  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Håååååkan , var äääääär duuuuu ??

Ps
Kaffe e mums

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2006/11/22 :  11:43:11  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
sitter med en genus och maktanalys....blääääääääää

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/11/22 :  13:55:05  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
längtar till bättre tider...
långt till 18:12 då arbetet är över
sitter och somnar

oh, KAFFEEEEE

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

Jörgen_G

8011 Posts

Posted - 2006/11/22 :  13:57:58  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Jag är hungrig.

Gick förbi en färgaffär på lunchen - kikade in och fann nya tapeterna till hallen! (Om min fru godkänner dem förstås...)

Blev så antibedarrad att jag glömde äta

/Jörgen G

Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/11/22 :  14:27:00  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
NEJ!!
Jag var ju 3n halvtimme för tidig med kaffet

Men NU är det kaffe

mitt system
Go to Top of Page

short_cuts
Member

560 Posts

Posted - 2006/11/22 :  15:12:08  Show Profile Send short_cuts a Private Message  Reply
Scheisse va tråkigt mitt jobb e
Istället för att köpa in massa livsmedel funderar jag på att smyga in en beställning till Krell på en blandad pall o skriva av det som grönsaksinkurans...

People shouldn't be treated like objects. They aren't that valuable.
P. J. O'Rourke
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/11/22 :  15:42:28  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Äntligen har jag fixat lite ljud vid datorn...
HFLS1 + Edison 19.. Nice!!!
Snacka om närfält!

Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/11/22 :  16:18:32  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
Vilka röstar för KAFFE??
*byakugan räcker upp handen*
enhälligt resultat!! Beslutet fullbordas onsdagen den 22/11-06 kl.16:30

(vad lätt demokratin är ibland)

mitt system
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 2.31 sekunder. Snitz Forums 2000