Author |
Topic |
huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben
10180 Posts |
Posted - 2011/07/03 : 18:47:19
|
Gaffa: Sorry, ändrat till HUNDÄGARE. Klistrade lite obetänksamt in historien efter en sökning.
Litet undantag har vi väl dock från forumreglerna i denna tråd? |
|
|
Jazz
Member
930 Posts |
Posted - 2011/07/11 : 23:13:32
|
Johan tog en öl på en restaurang tillsammans med sin kamrat Jens, då han plötsligt fick se en vacker kvinna som satt vid bardisken. Efter att ha suttit och samlat mod i drygt en timme gick han tillslut fram till henne och frågade:
- Har du kanske lust att komma över till mitt bord och prata en stund?
Hon svarade med att resa sig upp och ropa med sina lungors fulla kraft:
- Nej, jag vill absolut inte följa med dig upp på rummet i kväll!
Alla gäster och servitörer i den fullsatta restaurangen stirrade med avsmak på Johan då han slokörat smög sig tillbaks till sitt eget bord, både förolämpad och överraskad.
Ett par minuter senare kom kvinnan över till dem och bad om ursäkt.
- Jag beklagar om jag gjorde dig förlägen, sa hon, - men det är så att jag studerar psykologi och nu håller jag på med en undersökning av hur olika människor reagerar när de utan förvarning försätts i generande situationer.
- Det var det fräckaste jag har hört! ropade Johan så högt att det skrällde i hela restaurangen. - Två tusen kronor för en halvtimme...? |
Följ https://www.facebook.com/pages/Lasses-HiFi/178563918858059?fref=ts
|
|
|
Labbe
Medlem, HiFi Norr
2052 Posts |
Posted - 2011/07/12 : 07:28:43
|
|
In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates.
Ansvarig för EleganZe Project
|
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2011/07/12 : 10:28:54
|
:D |
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
Jazz
Member
930 Posts |
Posted - 2011/07/14 : 10:23:44
|
Nyhet från Apoteket: Nya Panodil i pulverform -framtagen speciellt för alla kvinnor med ständig huvudvärk vid sängdags. Pulvert strös på penis & sen kan hon själv välja om det skall tagas vaginalt,som stolpiller eller sugtablett ..... |
|
|
|
Jazz
Member
930 Posts |
Posted - 2011/07/18 : 08:50:51
|
En norsk gammelgutt hade äntligen hittat en pige. Nu var det bara det att han inte visste hur man gör för att komma till. Han ringde mor sin: Mor va gör jej, Marit vill nå mer än bare kele. Jo min gutt, när ni keler, ta den allre hårdeste kroppsdelen du har og stoppe in där hon kisser." På kvällen ringde Marit och var förtvivlad: Bestemor, va må jeg göre Ole har stoppet ner huvet i WC:n och kommer inte loss!" |
|
|
|
huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben
10180 Posts |
Posted - 2011/07/18 : 16:01:39
|
|
|
|
Jazz
Member
930 Posts |
Posted - 2011/08/12 : 13:13:00
|
Två män sitter och pimpelfiskar. De fiskar, filosoferar på mäns vis och dricker öl. Efter att ha suttit stilla i några timmar så säger Jan till Tommy: "Jag tror att jag vill skiljas från frugan. Hon har inte pratat med mig på två månader!" Tommy sitter och dricker en stund till innan han långsamt svarar: "Det tycker jag att du noga skall tänka igenom. Sådana kvinnor är svåra att hitta!!!" |
|
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2011/08/17 : 13:52:50
|
A woman's husband had been slipping in and out of a coma for several months, yet she had stayed by his bedside every single day. One day, when he came to, he motioned for her to come nearer. As she sat by him, he whispered, eyes full of tears, 'You know what? You have been with me all through the bad times. When I got fired, you were there to support me. When my business failed, you were there. When I got shot, you were by my side. When we lost the house, you stayed right here. When my health started failing, you were still by my side. You know what Martha?' 'What dear?' she gently asked, smiling as her heart began to fill with warmth.
'I'm beginning to think you're bad luck....
M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
Edited by - mace on 2011/08/17 15:50:33 |
|
|
nahoj
Member
1542 Posts |
Posted - 2011/08/17 : 14:54:03
|
Oh den var stygg mace, men jag skrattade högt här i butiken, tack för det:-) |
Min hemsida/Blogg http://johanstephan.com/
|
|
|
CarlssonH
Skämtsam
1265 Posts |
Posted - 2011/08/18 : 19:21:49
|
En man gick till ett bordell och frågade vad de hade. - Jo, en nigress kostar 500 kr, och en blondin 400 kr, sa damen i receptionen. Han hade bara 400 kr så det fick bli blondinen. 20 år senare kom han tillbaka till samma bordell. När han kom in fick han syn på samma kvinna han för tjugo år sedan hade köpt lite kul av, och hon sa: - Du har en son, han är bartender i baren här på bordellet och väntar på dig. Mannen gick till baren och förklarade hur det gick till, men hans son sa irriterat: - Jag är son till en hora, bartender på ett bordell, och ser min far för första gången vid 19 års ålder. - Nu ska du FAN inte vara oförskämd, det kunde varit mycket värre, hade jag haft 100 spänn till så hade du varit neger!!!!
|
A balanced diet is a cookie in each hand. |
|
|
CarlssonH
Skämtsam
1265 Posts |
Posted - 2011/08/18 : 19:22:13
|
Ett förälskat par var ute och gjorde stan. När det är hennes tur att beställa så berättar hon för sin käraste att hon har hört talas om en ny fantastisk drink som han bara måste prova Sagt och gjort, han går givetvis med på detta nyfiken som han är och hon återvänder snart till bordet med en öl till sig själv och två små glas till honom. I det ena glaset är det Bailey´s och i det andra en skvätt limejuice. Med glasen följer följande instruktion: Tag en munfull av Bailey´s och låt den rulla runt i munnen en stund innan du sköljer ned denna med limejuicen Han tycker inte att detta låter något vidare, men hans flickvän är väldigt övertygande och hävdar att detta måste testas... Nåväl...Han tar en slurk Bailey´s. Den känns varm och len mot gommen. Sedan tar han limejuicen och då sker följande: Efter 0,1 sekund: Det gräddiga i Baileys'en börjar att skära sig. Efter 0,3 sekund: Han blir lika grön i ansiktet som limejuicen. Efter 0,6 sekund: Med stor möda tvingar han sig till att svälja sörjan Försiktigt viskar hon i hans öra: - Den kallas Blowjob revenge... |
|
|
CarlssonH
Skämtsam
1265 Posts |
Posted - 2011/08/18 : 19:23:27
|
Om du tycker att det är långt kvar till semestern så kanske detta kan få dig på bättre tankar?
Tycker att du haft för lite semester? Här kommer några tips hur du kan förvandla ditt eget hem till ett strålande semesterparadis!
Flygsemester
Packa 20 kg sten i den otympligaste resväska du kan hitta och bär sedan runt på den i 2 timmar inne i lägenheten. Sätt dig i en barnstol, bind fast armarna från armbågarna i armstöden och be den tjockaste människa du känner tackla dig medan du försöker äta lunch ur en lite papplåda med plastbestick. Be tjockisen supa sig full, välta ett glas rödvin i ditt knä, spy i en papperspåse och sedan somna medan han lutar sig över dig.
Utlandssemester
Köp ett 10-klippkort på närmsta solarium och använd alla 10 på raken. Gå hem och vrid upp alla element på max och blanda sedan en kvarting med ricinolja och angostura och häll upp i höga glas med isbitar och ett paraply. Gör sköna discomoves och låtsas att toaletten är en bar i Marbella. Nästa morgon, gå ut barfota och trampa i glas och sitt sedan inne resten av veckan med foten i vädret.
Alpsemester
Klä på dig långkalsonger, överdragsbyxor, rånarluva och hjälm. Ta sedan på dig pjäxor och skidor och gå omkring hemma med allt på. Försök sedan att tränga dig in i garderoben, vända där inne och gå ut igen. Bränn tungan på en mugg med för varm choklad och häll ut resten över byxorna. Häll en hink isbitar i trappan och försök att bära skidorna och stavarna på axeln till nedre våningen. Väl nere sätter du dig i huksittande mot väggen och dricker sprit på fastande mage. På sjukhuset skriver du vykort till nära och kära om hur underbart och stärkande det är i fjällen.
Golfsemester
Ta på dig din finaste lamullströja, fyll en skottkärran med paraplyer och ge dig ut på en långpromenad i området. När du hittar träd och buskar så kryp dig in bland dem och svinga vilt med några paraplyer. Riv sönder en hundring varje gång du svingar. Invänta regnet och gå sedan minst en timme till. Bege dig sedan till närmsta pizzeria med utskänkningstillstånd och sup dig full medan du berättar om din runda för någon som inte vågar säga åt dig att hålla käften.
Fiskesemester
Sätt klockan på tre och snubbla ut till närmaste vattenpöl. På vägen sticker du händerna på någon taggig buske som du passerar. Rulla dig i pölen och avsluta med att hälla en burk sillspad över huvudet. Återvänd hem blöt, stinkande, sårig, trött och hungrig och ljug ihop något om baddaren som precis slet sig och hur vackert det är att vara ute tidigt på morgonen.
Stugsemester
Stanna hemma, stäng av elen och varmvattnet. Ät rå korv och konserver direkt ur burk. Blanda klipulver och myggolja och smörj in dig med blandningen medan du sitter på toaletten och läser en Hemmets Journal från 1971 om och om igen.
Simuleringssemester ger precis samma resultat som vilken traditionell semester som helst: Du är riktigt glad över att komma tillbaka till jobbet igen... |
|
|
Cyrus
Member
734 Posts |
Posted - 2011/08/18 : 22:20:43
|
|
|
|
Jazz
Member
930 Posts |
|
ninja
Member
2476 Posts |
|
Labbe
Medlem, HiFi Norr
2052 Posts |
Posted - 2011/08/20 : 10:40:02
|
Two hillbillies are having lunch when a woman seated nearby begins to choke. Hillbilly asks her,"kin ya swallar?" The woman shakes her head no. Hillbilly asks her "kin ya breathe?" Woman shakes her head no. Hillbilly walks over, lifts up her dress, yanks down britches and licks her butt cheek. The woman has a violent spasm and spits out food. The hillbillies' buddy says "ya know,I heerd of that there hind lick maneuver but I aint niver seed nobody do it"...
----------------------------------------------------------------------
I was in the restaurant yesterday when I suddenly realized I desperately needed to pass gas. The music was really, really loud, so I timed my gas with the beat of the music. After a couple of songs, I started to feel better. I finished my coffee, and noticed that everybody was staring at me.... Then I suddenly remembered that I was listening to my iPod... |
|
|
|
asto
Member of Nerikes Audiofiler
2011 Posts |
Posted - 2011/08/25 : 18:54:03
|
När "Hink Anders" hade flyttat in på ålderdomshemmet så undrade personalen: -Va kommer de sej att du kallas för "Hink Anders" ? Han svara: - Joo i min ungdom så kunde ja hänga en hink med vatten på "snorren". Personalen blev imponerade- Oj oj!! - Men de klarar du väl inte nu längre? - Nää, sa "Hink Anders" knäna pallar inte. |
|
|
Jazz
Member
930 Posts |
|
Labbe
Medlem, HiFi Norr
2052 Posts |
Posted - 2011/08/30 : 18:09:28
|
Sune: Ingen kan påstå att jag är en dålig älskare. Idag gjorde jag en kvinna så våt att det bara rann om henne. Hon skrek upphetsat och i extas.
Det såg jag tydligt i backspegeln när jag passerat vattenpölen |
|
|
|
CarlssonH
Skämtsam
1265 Posts |
Posted - 2011/08/30 : 21:21:47
|
Jazz och Labbe/ Fy fanken va bra |
|
|
Labbe
Medlem, HiFi Norr
2052 Posts |
Posted - 2011/09/06 : 13:27:39
|
Two thieves break into a bank in the middle of the night and open a safe. There is only some yogurt, but no money. They taste the yogurt. It's tainted. The men open the next safe. There is some yogurt too, it tastes much better but again - no money. The thieves take on another safe. And there's yogurt again. "John, why don't you go outside and look if it is indeed a bank!" says one to the other, and sits down to eat the yogurt which tastes really fresh and nutritious this time. A couple of minutes later John comes back. "It i's definitely a bank!" "What exactly did the sign say?" "Sperm Bank..." |
|
Edited by - Labbe on 2011/09/06 13:29:12 |
|
|
guy gadbois
Member
2415 Posts |
Posted - 2011/09/06 : 14:25:41
|
Yuck! ... och usch! ... men den var bra Labbe! |
Min anläggningstråd |
|
|
CarlssonH
Skämtsam
1265 Posts |
Posted - 2011/09/06 : 23:04:36
|
En läkare på TV 4 nyhetsmorgon förklarade hur man finner inre frid. Det är att avsluta det man påbörjat ! Så jag såg mig omkring här hemma och började med saker jag ännu inte avslutat, en flaska Vodka, tömde den, påbörjade flaschkan Bailiass, en pava Råm, en sckvätt rjödviin, en pås shipps, 1/2 kladkkka ohc en asjsk colkohldad, du sha bar a vecta hurr jekkla brar ja måR nu. VA snell å snikka de hervidaer til de somn behövre inner frii ..takc.. |
|
|
Mickel-mackel
RödaTråden vinnare
4935 Posts |
Posted - 2011/09/06 : 23:14:21
|
- Ni vill alltså skilja er? frågar advokaten den unga damen. - Ja absolut. - Jaha, och hur vill ni lägga upp det hela? - Jag tar på mig skulden och min man tar på sig skulderna. |
|
|
Topic |
|