Author |
Topic |
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2009/04/01 : 15:41:08
|
Fick detta idag
Bara det att det är på Nöörsk gör mig ju misstänksam
Skumt eller vad
M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
Pac
200.000-klubben
22005 Posts |
Posted - 2009/04/01 : 15:51:31
|
Fick vad då för något? |
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
Mikaell
Member
1046 Posts |
Posted - 2009/04/01 : 15:56:06
|
en grön ring med ett frågetecken i. |
|
|
Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ
9028 Posts |
Posted - 2009/04/01 : 15:56:31
|
Måste vara något riktigt hemligt så man inte ens ser det |
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2009/04/01 : 15:59:25
|
Vänta så ska jag bara hämta hjärnan min, tror den ligger ute på gräsmattan
M |
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2009/04/01 : 16:00:30
|
Nu så..... Hittade den i kaninburen
quote: Hej maceuvebrant@spray.se
Vi har modtaget din anmodning om at nulstille din Windows Live-adgangskode. Følg vejledningen herunder for at bekræfte anmodningen og nulstille din adgangskode. Når du bekræfter din anmodning, forhindres uautoriseret adgang til din konto.
Hvis du ikke har anmodet om at nulstille din adgangskode, skal du følge vejledningen herunder for at annullere anmodningen.
BEKRÆFT ANMODNING, OG NULSTIL ADGANGSKODE
1. Kopier følgende webadresse:
https://accountservices.msn.com/EmailPage.srf?emailid=682f15a2e6d6f607&ed=B%2BnmAnp3M98I9sEPhEtePjl41aGkXEnifVoYarhYgZ/XB%2BFjEYZc9XRJgTo2RCwfBtCTY1c%3D&lc=1030&urlnum=0
VIGTIGT! Da falske e-mails ("phishing") ofte bruger vildledende hyperlinks, anbefaler Microsoft, at du undlader at klikke på hyperlinks i e-mails, men i stedet kopierer og indsætter dem i webbrowseren som beskrevet ovenfor.
2. Åbn webbrowseren, indsæt hyperlinket i adresselinjen, og tryk på ENTER.
3. Følg vejledningen på den webside, som åbnes.
ANNULLER NULSTILLING AF ADGANGSKODE
1. Kopier følgende webadresse.
https://accountservices.msn.com/EmailPage.srf?emailid=682f15a2e6d6f607&ed=B%2BnmAnp3M98I9sEPhEtePjl41aGkXEnifVoYarhYgZ/XB%2BFjEYZc9XRJgTo2RCwfBtCTY1c%3D&lc=1030&urlnum=1
VIGTIGT! Da falske e-mails ("phishing") ofte bruger vildledende hyperlinks, anbefaler Microsoft, at du undlader at klikke på hyperlinks i e-mails, men i stedet kopierer og indsætter dem i webbrowseren som beskrevet ovenfor.
2. Åbn webbrowseren, indsæt hyperlinket i adresselinjen, og tryk på ENTER.
3. Følg vejledningen på den webside, som åbnes.
ANDRE OPLYSNINGER
Windows Live beskytter dine personlige oplysninger. Vi anbefaler, at du læser vores erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger på http://g.msn.se/2privacy/svse.
Besøg webstedet Windows Live-konto på https://account.live.com for at få flere oplysninger.
Tak!
Microsoft-kundesupport
BEMÆRK! Undlad at besvare denne meddelelse, da den er sendt fra en e-mail-adresse, der ikke er overvåget. E-mails, der sendes til denne adresse, kan ikke blive besvaret.
No virus found in this incoming message. Checked by AVG - www.avg.com Version: 8.5.285 / Virus Database: 270.11.35/2033 - Release Date: 03/31/09 13:05:00
Ooops! Nu ramlade den in under bordet tror jag |
Mr 500! |
|
|
pak
Member
1572 Posts |
Posted - 2009/04/01 : 16:33:03
|
det är ju inte ens nöörska mer dansk i så fall. |
-----------OBS------------ Inte att förväxlas med den andra med nästan samma namn!
|
|
|
|
Topic |
|