HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Within Temptation "The Heart of Everything"
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

guy gadbois
Member

2415 Posts

Posted - 2007/04/10 :  22:51:51  Show Profile Send guy gadbois a Private Message
Jag gillade Liv Kristine Espenaes bättre när hon var med i Theatre of Tragedy än Leaves´Eyes, särskilt på deras klassiska skiva "Aegis", ett av de vackraste alster som någonsin gjorts inom genren goth... Det är ett riktigt tips, ett måste, men inom en något annorlunda genre än Within Temptation...

Min anläggningstråd
Go to Top of Page

luften
Member

723 Posts

Posted - 2007/04/11 :  17:41:43  Show Profile Send luften a Private Message
Jag håller med guy gadbois, men vill även rekommendera de två Theatre of Tragedy skivorna som kom innan Aegis! Leaves' Eyes skivorna står nog mest å samlar damm, men dom tre första ToT skivorna spelas nog lite nu och då!

//air
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2007/04/12 :  19:09:47  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message
Man får väl i alla fall säga att man är glad till att vara till hjälp.

I månadens Close Up Magazine så fanns denna låt med i skivan som kom med, ett hittils outforskat band för mig.
http://www.youtube.com/watch?v=T8000nRYyco (Deadlock - Code of honor)
Dock åt det lite hårdare hållet.
Om någon är intresserad.

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2007/04/12 :  20:03:02  Show Profile Send huzze a Private Message
Hmmmm, kanske ska döpa om tråden. Vad ska vi kalla den? Metal med kvinnliga sångare? Goth? En tråd där vi kan dela med oss av musiktips och skvaller?
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000