Author |
Topic  |
|
om.s
Avstängt på egen begäran

383 Posts |
Posted - 2007/04/12 : 15:33:52
|
Say no more, mannen har gjort det igjen,(detter er deres 3?dje skive..) dette er en riktig perle for de som liker lugn og dyp melankolsk trio jazz, nyyyyydelig musikk!! med utsøkt lyd! (ECM).
trioén er kanskje mer kjent som backing bandet til Silje Nergaard, men klarer seg bedre på egen hånd (IMO), og anbefales sterkt itl alle som liker den lungne musikken når kvelden/natten kommer krypende....

mvh |
"Too many people of today know the price of everything and the value of nothing"... |
|
Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts |
Posted - 2007/04/12 : 16:05:24
|
Vilken är deras bästa skiva enligt dig?
|
"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron" |
 |
|
om.s
Avstängt på egen begäran

383 Posts |
Posted - 2007/04/12 : 16:08:15
|
De er alle tre relativt like, og den siste har jeg ikke fått satt meg riktig inn i enda, skal man derimot på bare hukommelsen velge en ville jeg muligens valgt deres første "The Ground" , mer pga det inntrykket den da gjorde enn at den er noe bedre enn de andre to, alle tre kommer å spilles regelmessig her hjemme....
mvh |
"Too many people of today know the price of everything and the value of nothing"... |
 |
|
om.s
Avstängt på egen begäran

383 Posts |
Posted - 2007/04/12 : 20:12:20
|
Som en liten "Second opinion" så er den muligens litt mer spretten den tredje, men det er vanskelig å plukke noen favoritt når de alle holder dette nivået, gå for alle tre er min konklusjon ;D .....
mvh |
 |
|
|
Topic  |
|