HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Info om träffen i Jämshög.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

jeppe72
Member

1492 Posts

Posted - 2006/01/15 :  16:15:02  Show Profile Send jeppe72 a Private Message
Det som är kvar av mina frågor får stå kvar eftersom de är besvarade men jag ångra frågorna och skulle inte skrivit dem. Sorry för demjag blev som sagt lite för engagerad.

Retro låter fint.
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/01/15 :  16:35:29  Show Profile Send mayro a Private Message

Grabbar...

Jag har just vinkat av Ayre agenten nu här. Vi hade ett trevligt samtal o god stämmning. Och vår diskution innefattade inte ett ord om hurvida "någon" bär skulld eller ej. Utan endast ATT stämmningen var o är fel ovidkommande vem som säger vad eller inte...

Så att då vi bråkar inbördes sedan ter sig helt onödigt..Så snälla.. Jag är ingen moderator. Men jag tar mitt ansvar här exakt som jag hoppas ni andra gör nu. Därför BER jag ödmjukt er alla att inte rusa åstad här. Med detta så blir inget bättre utan enbart sämmre...

Jag är övertygad om att ledningen på forumet sett allt detta som sker. Och har många djupa veck i pannan eftersom dom inte är dummare än någon av oss andra här..


Sedan får man ändå förstå att en del regler måste finnas också. Även om dom lite begränsar friheten att göra vad som helst...Mina träffar kan som någon skrev gränsa lite till dom reglerna...

och eftersom mina träffar ju lite är dom första där "problemet" med gränsande uppkommer så inser till o med jag att man inte riktigt vet HUR man skall hantera detta som nu ställs på ända...


Så snälla... Kan vi ta det lite piano här så kanske vi alla får mer rationella svar som främjar oss alla oavsett var våra olika vänskaper ligger...

Och vem vet. Ev kanske jämshögsträffarna kan återupptas i samklang med forumets ledning närvarande osv... Men lite..Genom att man bråkar inbördes kommer inget gott ut ifrån detta alls.

DET är jag säker på

Jag är övertygad "man" sett detta. Och jag hoppas och tror man just nu om vi slutar att inbördes bråka jobbar för fullt med en lösning på nåt bra sätt för framtiden..

Med varma hälsningar till er alla här...
Tobbe

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

sampix
100.000-klubben

1808 Posts

Posted - 2006/01/15 :  17:26:07  Show Profile Send sampix a Private Message
Jeppe72>

Det är helt ok.
Jag upplevde inte dina (numera raderade) frågor som stötande, eller upprörda för den delen heller

kabelskitsnackare

Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2006/01/15 :  18:46:14  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
quote:
Hur tolkar du Pacs frånvaro av respons till oss som undrar vad det här handlar om ?


Jag hade gäster mest hela dagen igår och kom inte i säng förän kl4 i natt. Det smärtar att förtroendet för mig är så lågt och misstroendet och misstänkliggörandet är så stort. Det känns tungt och jag funderar på varför jag strävar på som jag gör.
Det var någon som nämde ordet häxbränning, jo precis så känns det. . Men, det finns alltid något gott med det onda och jag tackar för de PM och telefonsamtal med stöd som jag får.



Nog om det, nu tar vi tag i kärnfrågan som är att Mayro ställt in sin Jämshögsmässa som senare blev en euJeuds-träff.... Ja, just det, den träffen som Mayro ställer in började som en mässa och den drivs av Mayro och är följdaktligen inte driven av euJeud.

Att man beslutar att lägga ner en träff är inte kul för någon. Mellanmänskliga relationer är en av anledningarna till att HiFiForum bedrivs och troligtvis det starkaste skälet till varför alla moderatorer och Admins lägger det jobbet de gör. Så att en träff ställs in är som sagt något som gör ont för alla.

Nu verkar det ju på de inläggen som Jeppe72 och Muse skriver ovan som att det blir en träff i alla fall, dock inte i den omfattningen som först planerades och det är ju en ljusglimt i mörkret i alla fall.


- Det första som drog min uppmärksamhet till denna träffen var när Mayro försökte få euJeud att godkänna att han använde euJeuds namn. Det var viktigt och kunde riskera hela mässan. Det var för "viktigt" för att jag inte skulle reagera och uppfatta det som att det behövdes en täckmantel... Det hade varit betydligt rakare om Mayro kört sin mässa i sitt eget namn och med tanke på Mayro's tidigare framfart med auktionstrådar på HiFi-delen, raka försäljnings och förmedlingsförsök på HiFi-delen, reklam för Silver resolution, Phonar, Opera, ... och jag vet inte allt samt bråk med diverse medlemmar som vi fått gå in och modera så ringde alla varningsklockor samtidigt
- Det andra som jag undrade över var det där med "mässa".
Låt oss kalla saker för dess rätta namn; en träff handlar om att träffas och en mässa om att visa upp saker för allmännheten. En demo är ungefär samma sak som en mässa men i mycket mer begränsad omfattning. En mässa och en demo är beroende av att få publicitet annars skulle ju ingen komma och all publicitet som man kan få efter mässan är också av godo och ger reklamvärde. För att skapa den inledande publiciteten men är det helt OK att skriva om dem (oftast en branchanknuten- eller en vanlig medlem)och boka in dem i vår kalender på nyhetssidan. När de har varit brukar medlemmar skriva av sig och dela med sig till andra via våra bildreportage-forum vilket skapar en viss publicitet med reklam värde men som absolut inte kan klassas som reklam eftersom det är helt vanliga HiFi-entusiaster som skriver. Precis som vanligt.
En träff som handlar om att umgås kan behöva publicitet för att alla skall kunna komma om de vill. Men publicitet är inget krav för att en träff skall kunna genomföras eftersom vi har många träffar som inte syns alls. De är altså inte beroende av publiciteten på samma sätt som en mässa eller demos.
När jag försökte prata med Mayro om detta blev det återigen tvärstopp och "himmel och helvete". OCH han började använda HiFiForum's namn.
Och vad spelar det för roll om någon medlem hävdar att han företräder HiFiForum när han inte gör det? Jo, vi är 4500 medlemmar som bygger upp "HiFiForum" till det som det idag är och vi skall vara stolta över det vi byggt. HiFiForum öppnade till exempel dörrarna till CES för mig i år. Det namnet skall vi vara försiktiga med.
Så, frågan fanns där om det namnet gick att associera med en "träff" (bara det, vem sjutton behöver använda HiFiForums namn för att säga hej till några kompisar!!!) och när jag tog lite tid på mig att svara på frågan om det gick att använda eller inte så struntades det blankt i mitt tidsbehov och namnet började användas ändå.

Och på den vägen har det varit mest hela tiden med denna "träff".

Det som är verkligt konstigt just nu är att man väljer att ställa in "träffen" bara för att man inte har fri lejd att använda HiFiForum som reklampelare. Altså är det inte "träffandet" som har varit fokus för denna träffen. Det verkar som att det är reklamvärdet och publiciteten man kan få via bland annat HiFiForum som är det som sporrat och drivit.

Om detta hade skötts öppet och rakt utan en massa omskrivningar som den demo som det verkar ha varit och om man valt att stå för det själv utan att blanda in euJeud och HiFiForum så hade det varit mammas gata och inga konstigheter med det. Det hade varit precis som vanligt med demos, men nu valdes inte den vägen och hitintills, förutom inlägget här ovan, har konfrontation och "dra åt h-vete" varit sättet som kritik och medlingsförsök bemötts.

Vad blir då resultatet av allt detta? Jo, alla mår illa och är ledsna samtidigt som några medlemmar kämpar förbrilt med att släpa fram "häxbränningsbålet" och misstänkliggöra mig på alla möjliga sätt så att jag kan "brännas". Detta gör man därför att jag försöker förhindra att HiFiForum blir ett reklamforum.


Vänligen,
en trött Per.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Orpheus
Member

970 Posts

Posted - 2006/01/15 :  19:03:25  Show Profile Send Orpheus a Private Message
Nu har mayro skrivit det han ville ha ut av tråden(träffen är inställd) o pac har oxå skrivit ett svar i denna tråd som kanske urartade åt ett håll som det inte var tänkt från mayros sida.
Kan inte tråden låsas nu så det inte barkar iväg åt nånstans som mayro inte vill eller....
Bara en liten åsikt från min sida...
Patrik

Mitt System :http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=21660
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2006/01/15 :  19:06:33  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Mitt stod har du har, Pac. Oppet och inte via PM.


Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

jeppe72
Member

1492 Posts

Posted - 2006/01/15 :  19:15:37  Show Profile Send jeppe72 a Private Message
Jag är den förste att be om ursäkt för mitt misstroende gentemot dig Pac och jag förstår nu, med underlag i det du skriver, att du varit misstänksam gentemot Mayro. Jag hoppas du förstår mina tidigare ifrågasättanden mot bakgrund av att min enda information varit trådarna på hififorum.nu. Nu ligger det här bakom mig och jag ser fram emot träffen med Mayro. Jag har stort förtroende för honom och jag vet att hans motiv endast är att hjälpa hifitokar att hitta så bra anläggning som möjligt med så små medel som möjligt. Han är nyfiken på nya alternativ och delar gärna med sig. En sann vän och utforskare av nya spännande stigar till välljudets källa.

Jag hoppas innerligt att den här kontroversen inte resulterar i en utveckling där tipsen från Mayro blir misstroendeförklarade bara för att de kommer från honom. Det samma hoppas jag om tips och diksussionsinlägg från oss som öppet stöder Mayro eftersom han hjälpt oss hitta fantastiska anläggningar som vi har råd med. Jag hoppas också att medlemmarna kan se att kontroverserna i grund och botten handlar om missförstånd, feltolkningar och brister i kommunikationen.

Vänligen//Jesper

Retro låter fint.

Edited by - jeppe72 on 2006/01/15 19:20:42
Go to Top of Page

Thomas_Ö
Member

391 Posts

Posted - 2006/01/15 :  19:15:48  Show Profile Send Thomas_Ö a Private Message
....Yup Pac....stå på dig...heder...

- Ibland behöver man kanske se helheten innnan man "bränner häxor"....
- Ibland är det förvånansvärt hur en del alltid tror man har tillräcklig information för att sätta igång "drevet".

Original A8T -> Naqref's Dark Serpentine -> ShengYa SV-233 -> EKK -> Audiovector Mi3 Super + en SB duet
Go to Top of Page

Orpheus
Member

970 Posts

Posted - 2006/01/15 :  19:22:34  Show Profile Send Orpheus a Private Message
"Ibland är det förvånansvärt hur en del alltid tror man har tillräcklig information för att sätta igång "drevet"."

Hemskt men sant,Kanske klyschan "tänk efter före" passar in lite överallt här på forumet.

Försök att tänka på att det ALLTID finns två sidor på myntetäven om man bara ser den ena.

Go Pac!!!!!!!!

Mitt System :http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=21660
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/01/15 :  19:23:58  Show Profile Send ohmega a Private Message
Jo..men ibland kan man inte veta att man inte vet

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2006/01/15 :  19:35:19  Show Profile Send Håkan64 a Private Message
Att styra ett forum där konsument och återförsäljare huserar under samma tak och samtidigt hålla det fritt från reklam. Jag fattar inte hur man lyckas med det? I alla fall är det jäkligt bra gjort!





Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2006/01/15 :  19:55:22  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message


quote:
Go Pac!!!!!!!!


Tack alla för stödet i att försöka göra det vi gör, men tyvärr finns det inga segrare i denna konflikten.

Det är fullt med missförstånd, brustna drömmar och misskommunikation så precis som jag skrev ovan så lider vi allihop på våra egna sätt.

Det var synnerligen otrevligt att behöva skriva ovanstående inlägg och jag bar om ursäkt för det dåliga språkbruket, min hjärna "torkade ut". Jag har också varit onödigt bitsk, men när det postades kändes det som att det var nödvändigt för att fler skulle förstå lite mer av hur lång denna processen varit och hur det började.

Mayro's inlägg ovanför mitt andas en annan inställning än det jag hitintills stött på så jag hoppas att mitt förklarande av min position inte rev den början till medling som det gavs uttryck för.

Jag är oerhört positiv till att alla får fler HiFi-upplevelser och att vi skall dela med oss till varandra. Men det skall ske öppet så att den som läser/tar emot får så mycket bakgrundsfakta som möjligt och kan göra sin egen bedömning.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2006/01/15 :  20:02:27  Show Profile Send Larsho a Private Message
Pac

Det är mänskligt att fela, det är ingen som dömmer dig, keep up the good work

Vi vet att du lägger ner hela din själ i detta, och några enstaka snedsteg är tillåtna, mitt förtroende för dig är fortfarande orubbat.

Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död

Edited by - Larsho on 2006/01/15 20:05:46
Go to Top of Page

Orpheus
Member

970 Posts

Posted - 2006/01/15 :  20:09:14  Show Profile Send Orpheus a Private Message
quote:
Go Pac!!!!!!!!


Det var menat för allt engagemang du lägger ned på oss medlemmar inte specifikt i denna fråga.

Patrik

Mitt System :http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=21660
Go to Top of Page

CC
Member

3981 Posts

Posted - 2006/01/15 :  20:22:21  Show Profile Send CC a Private Message
quote:
sampix,
Eller som som CC, med sin delikata fingertoppskänsla uttryckte sig;

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Men va f** e de för dj*** skitsnack som vandrar runt!!! E de kärringar eller?

--------------------------------------------------------------------------------



Man skulle nästan kunna tro att även han känner sig träffad?



Va Va fick du de från nurå?

Min reaktion grundade sig på det jag läste i mayros inlägg!
Jag tolkade som så att han ställer in träffen pga att det snackas massa skit om att han är någon sorts bulvan för handlare eller nåt åt det hållet!
Min uppfattning om mayro är att den killen är en tungt seriös hifidåre placerad i Blekinge! Att han sedan har en massa tyckanden om en massa olika saker (å vem har inte det?) verkar ofta tolkas som att han är "köpt"?
Men va f**? Om jag skulle börja låna o testa en massa prylar i jakten på en exempelvis ny spelare från Anders på HiFi-stället (gbg) å skriva av mig om mina upplevelser, blir jag automatiskt nån sort bulvan för honom då?
Mayro har hyllat sina Denver o Infinty osv, gör det automatiskt honom som delägare/importör till nämnda produkter?

Nog om det.
Jag hade faktiskt inte full koll på händelserna kring träffen ner hos mayro (och som jag inte heller i år kan komma ner till) och reagerade på det som mayro skrev samt det som pyst runt om kring hans skriverier tidigare!
Kanske jag inte skulle reagerat lika hårt om jag haft full insyn i hela förloppet, eller så kanske jag hade gjort just så..?

Äsch! Jag blir bara så trött på allt skitsnack som verkar florera runt ibland! Fjolligt! Var öppna & raka istället!
Hm?

"I am not young enough to know everything"
- Oscar Wilde -

"Simplicity is the ultimate sophistication"
- Leonardo da Vinci -
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/01/15 :  20:31:32  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
quote:
Att styra ett forum där konsument och återförsäljare huserar under samma tak och samtidigt hålla det fritt från reklam. Jag fattar inte hur man lyckas med det? I alla fall är det jäkligt bra gjort!


Bra sagt !

Vi får INTE glömma att det här är Pacs forum för oss inte tvärtom.
O det ska du ha ett stort tack för

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/01/15 :  21:01:36  Show Profile Send mayro a Private Message
Pac.
Jag tänker inte kommentera ditt tidigare inlägg då det ändå är rätt färgat av känslor som du i senare inlägg rättade till. Jag gör även jag sådana "övertramp" till och från.. Så det får vara helt o hållet.

Jag har stoppat träffen här nu. Och jag håller min dörr öppen för att i SAMRÅD med dig samt andra intresenter i ledningen för forumet om ni vill finna en lösning på det problem som uppdagats genom det genomslag denna ifrån början obetydliga "jämshögsträff" fått..

Att jag skulle sitta här som en stofil och söka "få rätt" i sakfrågor som för länge sedan fallit bakom massa inlägg av misstroende o annat är meningslöst.

Därför slog jag i backen. Därför bad jag även att alla skulle ta det lugnt så en saklig diskution nu kunde börja då allt kulminerat helt o hållet...och började spåra ur helt..

Om vi nu skippar allt gammalt tjafs ifrån alla parter och försöker dra lärdom så kan faktiskt detta leda till gott i stället tror jag...

Inte ens jag själv har insett vilken kraft "lilla jämshög" fått helt ärligt..Men idag då jag såg reaktionerna här så ramlade poletten ner.. Och därför finner jag ingen anledning till att debatera mera om det tidigare som skett eller sagts...

här är inlägget som fick mig att haja till extra här...Inte bara. Men till stor del faktiskt.Och det kom ifrån en för mig "okänd"

quote:
Eftersom jag inte känner Mayro personligen så kan jag inte göra några uttalanden om det, men just i "cyberspace", här på vårat forum, så tycker jag att Mayro är en drivande del av forumet. Om man ska hårddra reglerna så kan man (dvs. jag) tycka att Mayro är en såpass drivande kraft att träffen får anses som reklam...
Men om jag står mellan beslutet att klassa det som reklam eller låta det gå som en extremt drivande kraft av forumet så tycker jag det senare... För jag ser Mayro som en extremt angagerad och oerhört drivande medlem...

Jag tycker att det är en svår fråga...
Oavsett så hade det blivit tomt på Hififorum utan Mayro


Detta är nog det mest talade man kan se om vad som skett tror jag.. Och jag talar nu inte om mig. utan om HUR man kan se detta med sk reklam...Ena halvan av inlägget kan man se som ifrån mitt håll. Andra som ifrån ditt håll Pac.

och detta fenomen att båda förmodligen kan vara rätt är det som skapat detta vakum i mitten..

Här står vi idag tror jag.. Och sant är att ingen är vinnare. Ingen förlorare...Bara att "man" inte riktigt har haft situationen förut bara.(kanske?)...

Pac... Jag för min del lägger ensidigt ner alla stridsyxor här från min sida. Går inte i svaromål som ej gör något gott.. och finner gemensamt en lösning på detta om du vill.

På så sätt hoppas jag att JAG kan bidra med en del gödsel för att inte försvåra er drift här. Och kanske till o med underlätta...

Och lite ärligt så kan det vara enklare att riva saker o bygga "rätt tillsammans" i samråd än att genom hävda sin rätt. Man kan faktiskt vinna allihopa på det...Kanske faktiskt mest vi alla...

Härmed lämnar jag detta inlägg till dig Pac samt er andra moderatorer.. Och hoppas ni läser det med den faktiska välvilja jag menar orden här.

MVH
Tobbe

Driver Mayros hifidagis

Edited by - mayro on 2006/01/15 21:07:42
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2006/01/15 :  22:32:26  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message


Kanon Tobbe, då kör vi vidare med ett HiFiForum med minimal fokus på produktreklam och maximal fokus på medmänsklighet och kamratskap medlemmar emellan.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Muse
Member

1232 Posts

Posted - 2006/01/15 :  22:37:31  Show Profile  Visit Muse's Homepage Send Muse a Private Message
Now that´s the spirit!

Dali Euphonia MS5 - Consonance Droplet CDP 5.0 - LA Mayro(inom kort)
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/01/15 :  23:59:10  Show Profile Send mayro a Private Message


Ok Pac. Då låter vi svallet lägga sig lite här.. Så tar vi upp en diskution senare i feb eller liknande då hjärnorna hunnit tänka lite..

Jag har en färdig frågeställning redan. Men vill överväga den noga. Samt även ventilera min tanke med NÅGRA fler så inputt kommer ifrån opartiska innan jag ventilerar mina tankar med dig..Så ev fel som lätt kan plockas bort är borta direkt..

Den iden kom faktiskt ifrån en utomstående opartisk. Och efter lite tänkande så lät det kanske rätt bra.. eftertanke är bra..

Som jag skrev så är målet att finna en bra fungerande lösning o inte mer bråk ..Så även du o andra moderatorer kan delta också..

och att jag kan sluta "anses" som en vandrande reklampelare.. Jag är nämligen alldeles för snygg för sådan lätt uppdrag även om ni inte insett det..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

Muse
Member

1232 Posts

Posted - 2006/01/16 :  18:05:57  Show Profile  Visit Muse's Homepage Send Muse a Private Message
Snygg är bara förnamnet, speciellt i din noppriga morgonrock och raggsockor..

"Sweet dreams are made of this.."

Dali Euphonia MS5 - Consonance Droplet CDP 5.0 - LA Mayro(inom kort)
Go to Top of Page

UnBeliever
100.000-klubben

1353 Posts

Posted - 2006/01/16 :  18:19:57  Show Profile Send UnBeliever a Private Message
quote:
"Sweet dreams are made of this.."


Don't mess with a missionary man... För det var ju (Jäms-hög-s)Mässa, eller hur?

Edit: Vill inte gå in på mäss-spåret igen. Jag kunde bara inte motstå Muse passning. Sorry.

De Omnibus Dubitandum Est

Min anläggning:

Avid Volvere SP | OL Zephyr | Lyra Delos
Lumin D2
Accuphase E-460 med AD-20
Respons Grand Artist MC
Solid Tech Hybrid | Cardas / NordOst / Shunyata

Edited by - UnBeliever on 2006/01/16 18:22:00
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/01/16 :  18:46:18  Show Profile Send mayro a Private Message
Ni är bara avis för ni inte har så snygg look samt morgonrock..

"Träff" blir det ju här ändå, fast inte alls i samma skala. Så ni har ändå möjligheten att få folkdräkten här live..




Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

emil
Member

586 Posts

Posted - 2006/01/17 :  15:02:07  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message
Mayro blir det någon träff fortfarande och i så fall vilket datum?
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/01/17 :  15:07:09  Show Profile Send mayro a Private Message


Jo det blir träff, fast nu i betydligt mindre skala.samt nu utan det som skulle varit här. Så vill man titta in så är man välkommen som vanligt i mitt lilla krypin...

Det går säkert att samåka med andra skåningar som kommer hit om du ej har egen bil. Eller för att spara naturen osv via samåkande...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000