Beror hur mycket ljus den utsätts för o hur mycket man behandlar huden med mjukgörande kräm. Sen beror det åxå på hur djupt ner färgen sitter. Men är man duktig o smörjer sin tatuering med jämna mellanrum så behöver man inte göra nån i fyllning på flera år.
Men huden förlorar sin elastisitet när man blir äldre o då blir även motivet lite sladdrigt. jag ska fixa bild på min i helgen.
piercingarna hoppar jag över för det blir lite mycket naket då
Jag gjorde min sommaren 99 och även om det ser rätt blekt ut på bilden så finns inget direkt behov att fylla i den ännu, skulle inte tro heller på ytterligare lika lång till. Jag smörjer aldrig in den, går med armlöst linne hela somrarna (ej på vintern ) så det borde inte vara några speciellt ideella förhållanden.
Men visst, den är långt ifrån lika skarp som den var när den var ny, dessutom var det vita kontraster som försvann efter bara ett par år
Det finns så många fotografer här och var och varannan person lägger ut bilder på sina uppackningar och kablar och diverse annat. Kan ni inte lägga in bilder på era tattueringar också? Det hade varit kul att se vad ni har målat på kroppen.