HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Någon i Örebro som är sugen på att ratta rätt?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Terminator
Moved on...

1124 Posts

Posted - 2005/03/19 :  00:16:44  Show Profile Send Terminator a Private Message
Det togs tyvärr inte några bilder men ägaren blev enligt uppgift nöjd med att få igång anläggningen.

//Hans
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/03/19 :  09:20:41  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Kom tyvärr annat ivägen (som vanligt) ;(

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Martin.M
Semesterfirare

3556 Posts

Posted - 2005/03/19 :  11:01:19  Show Profile
Och jag fick en bebis precis... alltid är det nåt.

admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert
Go to Top of Page

SGABI
Starting Member

27 Posts

Posted - 2005/03/19 :  14:43:48  Show Profile Send SGABI a Private Message
Jag får försöka få till lite bilder så småningom. Om inte annat är jag skitnöjd med hela rummet efter att ha bytt golv, väggar och tak.

Terminator visade sig vara en riktigt dedikerad och hjälpsam ljud/bildnörd i ordets bästa bemärkelse.
Bilden är jag supernöjd med, och ljudet är kanon speciellt på akustisk eller mer lågmäld musik. Ännu saknas den där riktigt djupa basen, men subben står och spelar in sig hela dagarna nu. Får säkert finlira lite mer på placeringen dessutom. Det lustiga är att basen är bäst när jag spelar t.ex. en konsert på DVD, men lite väl tunn på cd.

Zalve-Martin M.: Min adress & tel.nr. har ni, ifall ni är nyfikna på hur det blev. Martin, blev det en kille eller tjej?

Göran
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000