HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Denon DVD1400
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Harman
Member

721 Posts

Posted - 2004/12/20 :  09:52:53  Show Profile Send Harman a Private Message
Hej!
Jag funderar på att köpa Denon DVD 1400, den kostar helt plötsligt bara 2500kr. Någon som har något att säga om denna DVD spelare? Eller andra rekommendationer i denna prisklass, DVD-A är ett måste....

Mvh Dan

*Iron Maiden*

Llönnblom
Brutal-"Harry" 2005

787 Posts

Posted - 2004/12/26 :  19:43:33  Show Profile Send Llönnblom a Private Message
Recensionerna är ju skapliga.Bra på både DVD-A och SACD.Jag personligen har inte så bra erfarenheter av Denon dvd.Syrrans exsambo hade en 1500 och den spelade inte alla skivor. Och när den senare gick sönder så slarvade posten bort den på väg till/från verkstan

Det gäller dock säkerligen inte dom nyare modellerna.Skulle själv kunna tänka mig en guldfärgad Denon-dvdHade dock inte råd utan köpte en 900 kronors maskin.

Skulle det inte vara ett test på billiga multispelare i nästa H&M eller har jag drömt?
Go to Top of Page

Harman
Member

721 Posts

Posted - 2004/12/28 :  12:43:26  Show Profile Send Harman a Private Message
Tack Llönnblom, Vi får väl se, hur det blir, bilen står på verkstaden nu....kostnaden där lär väl påverka uppgraderingstakten på hifi/(hemmabio) tyvärr...

Mvh Dan

*Iron Maiden*
Go to Top of Page

Harman
Member

721 Posts

Posted - 2004/12/29 :  19:01:11  Show Profile Send Harman a Private Message
Nu har den helt plötsligt ökat i pris till 3998kr???

Mvh Dan

*Iron Maiden*
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000