Author |
Topic |
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2004/09/05 : 19:03:27
|
StockFisch Records
Pauler Acoustics jobbar på ordentligt i sommarvärmen, de släppte tre nya plattor i Augusti.
Det började med att den plattan som jag själv väntat på ett tag releasades den 6/8; SACD samplern "Closer to the Music".
På denna plattan hittar vi 17 låter från de bästa artisterna som Stockfisch-stallet har att bjuda, nämligen Sara K, Chris Jones, Alan Taylor, Steve Strauss, David Munyon, Paul Stephenson och David Roth. Bland annat finns Chris Jones "No Sanctuary here" med...
Vidare släppte de två plattor med David Munyon i slutet på Augusti. Dessa är dock inte SACD utan vanliga CD-skivor.
Mer info om StockFisch skivor kan du hitta på Creative Audio'shemsida
Vänligen, |
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
Creative Audio
Member
2547 Posts |
Posted - 2004/09/05 : 19:41:32
|
Ny skivar av Paul Stephensen "These Days" i September/oktober.... Det finns möjlighet att lyssna på den i Rum 9 hos HIFI ART/Creative Audio på Arken. |
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
http://www.creative-audio.se |
Edited by - Creative Audio on 2004/09/07 22:56:37 |
|
|
Bernt Jansson
400.000-klubben
19763 Posts |
Posted - 2004/09/08 : 01:49:27
|
Häftigt! Kan man köpa skivor där också? |
MVH Bernt Mitt system
"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman
Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
|
|
|
Creative Audio
Member
2547 Posts |
Posted - 2004/09/08 : 07:24:27
|
Bernt, jag har med mig 260 skivor, får se hur länge dom räcker! // Wolfgang |
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
http://www.creative-audio.se |
|
|
|
Topic |
|