HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Mårten Design öppettider under Arken mässan
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mårten Design
Member

252 Posts

Posted - 2004/09/06 :  14:08:58  Show Profile  Visit Mårten Design's Homepage Send Mårten Design a Private Message
För att kunna erbjuda dig som lyssnare mer optimala förhållanden för lyssning, än vårt rum på mässan, så har vårt besökscenter öppet 16.00-21.00 på Fredag 10/9 och Lördag 11/9.

Här har du möjlighet att lyssna på alla våra modeller inklusive vår nya modell "Duke".

Välkommna

Mårten Design
Götabergsgatan 18
Göteborg
031-207200

Jorma
Member

3316 Posts

Posted - 2004/09/07 :  20:17:04  Show Profile  Visit Jorma's Homepage Send Jorma a Private Message
Då det varit en del förfrågningar om lyssning hemma hos mig så tänkte jag erbjuda ett besök på fredag och lördag kväll hemma hos mig till er som kommer långväga ifrån och normalt inte har chansen.

Vad som väntar er där finns att läsa i senaste High Fidelity (6-2004)

Det blir inte plats för mer än ett begränsat antal (max 7 st. per kväll) och anmälan kan göras i Mårten Designs mässrum under mässdagarna.

Tiden blir vid 18.00 till ca. 19.30 (Det är knappt 5 minuters väg mellan Arken och mitt hus)

Bil med chaufför blir det för dom som så önskar och efter lyssning och lite förfriskningar blir det bilskjuts till Göteborg till valfri adress med ändstation Mårten Designs besökscenter.

Därifrån är det sedan gångavstånd till det mesta som Göteborg har att erbjuda i nöjen och mat. Kvällarna avslutas med någon trevlig pub.

Mvh Jorma

Driver företaget Jorma Design AB i Göteborg.
http://www.jormadesign.com/
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2004/09/07 :  21:54:33  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Snyggt jobbat Jorma !

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2004/09/08 :  00:17:46  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Sju stycken, det blir trångt Jorma! Men säkert väldigt kul för dom som tar chansen. Passa på nu, ni som kommer en bit ifrån.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn

Edited by - Bernt Jansson on 2004/09/08 00:18:46
Go to Top of Page

Jorma
Member

3316 Posts

Posted - 2004/09/08 :  00:40:36  Show Profile  Visit Jorma's Homepage Send Jorma a Private Message
Trångt i sweetspoten kanske och varmt i övriga rummet
Men det finns ett gäng kalla i kylen att svalka sig med.

Driver företaget Jorma Design AB i Göteborg.
http://www.jormadesign.com/
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/09/08 :  01:00:12  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Det vore kul med ett besök till Jorma, men jag tror att det får vänta tills nästa besök i Göteborg.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000