HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Importör för VPI i Sverige
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

pick-me-up
Member

1382 Posts

Posted - 2004/06/27 :  10:56:57  Show Profile Send pick-me-up a Private Message
Hur kommer det sig att jag hittar absolut inget info om importören av VPI fast de testade ett tag sen VPI på Hifi & Musik?

Har de inget sajt alls? Vad heter i så fall importören, då jag kan inte hitta min tidning där testet var? Adress och telefonnummer vore också bra att veta.

Skivspelare är det som menas naturligtvis och modellen heter VPI Aries Scout med JMW-9 tonarm.
Pris cirka 23000 kronor.

Tacksamt för ett snabbt svar.
(Jag ska meddela informationen till en kompis som bor i ett annat land som inte har VPI.)

/JJ

Mikael2
Member

1431 Posts

Posted - 2004/06/27 :  11:00:10  Show Profile  Visit Mikael2's Homepage Send Mikael2 a Private Message
www.plaudio.com importerar men det står inget om VPI på hemsidan dock

Edited by - Mikael2 on 2004/06/27 11:00:37
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2004/06/27 :  12:52:53  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
LoL

Lite lustigt det här , www.vpi.com ligger på på mina favoriter

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

pick-me-up
Member

1382 Posts

Posted - 2004/06/27 :  13:32:07  Show Profile Send pick-me-up a Private Message
Tack Mikael2!

Underligt om de inte vill skriva på sin hemsida att de säljer VPI!!!

JB, det går inte att öppna den sida som du hänvisar till *s* kan du ge ett exakt adress.

/JJ
Go to Top of Page

Skurt
Medlem i AÖ

272 Posts

Posted - 2004/06/27 :  13:47:22  Show Profile Send Skurt a Private Message
vpi.com verkar ju vara om ormar.

Skivspelartillverkaren VPIs hemsida är http://vpiindustries.com/ , verkar dock inte stå nåt om importörer där.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2004/06/27 :  14:22:28  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
http://vpiindustries.com/ åker raka vägen in i vårat länkarkiv, tackar!

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

pick-me-up
Member

1382 Posts

Posted - 2004/06/27 :  19:15:59  Show Profile Send pick-me-up a Private Message
Datorn håller på att gå sönder … *s* Vet inte va sjutton är det fel med den. Måste köpa en ny hur som helst snart.
Program efter program slutar fungera och det är nånting fel med skivan etc. Vet inte hur ska jag bota den. En kompis brukar hjälpa till, men nu verkar det svårt att få tag på honom.
Webbläsare är trots allt det viktigaste man behöver att ha. Annars är det ingen idé att betala för bredband etc!
Jag har en gammal Mac PoverPC men skaffar kanske en Emac i stället. Mest valuta för pengarna om man vill stanna i Mac miljö.
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2004/07/01 :  19:52:07  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Klart det handlar om ormar , går det att missa att jag e helt såld på dessa undersköna djur ?


Adressen är rätt

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.77 sekunder. Snitz Forums 2000