HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Gitarer, helst akustiska som...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

bibi50
Member

663 Posts

Posted - 2004/04/10 :  02:16:01  Show Profile Send bibi50 a Private Message
Sitter i bilen och försöker hitta en kanal som ska hålla mig vaken när det plöstligt kommer: ett gitar ljud från paradiset, enkelt, melodiöst och stämningsfullt. Vem kan det vara
Fattar ingenting förutom känslan att den skivan måste jag ha.
Plötsligt kommer kvinnliga röster och slut. Presentatören: Viva forever med Spice Girls
Nej jag köper inte ! men ber om att få flera akustiska rekommendationer på liknande klingande CD. Vill dock påpeka att Paco de Lucia är inte min stil

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2004/04/14 :  12:17:55  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message
Hej bibi50 prova lyssna till Steve Strauss eller Chris Jones på inspelade Stockfisch-records.

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++


http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2004/04/14 :  18:05:15  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Chris Jones är ruggigt trevlig! Han dpelar på några Sara K-plttor också så Sara K kanske kan vara intressant också?

Stockfisch hittar du här

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

bibi50
Member

663 Posts

Posted - 2004/04/14 :  23:49:46  Show Profile Send bibi50 a Private Message
Wolfgang + Pac
Tack för tipsen. Måste erkänna att har aldrig hört talas om dessa.
Skivbolaget koncentrerar sig på kvalitéinspelningar med icke så kända artister ? kommer att pröva det !
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000