Det ska bli mycket intressant att lyssna till Totem på Radiolagret(i ett rum jag lyssnat mycket i och med bekant elektronik). Men vilka modeller har du skickat ner? Hur blir det förresten med Living Voice Avatar, följde det med några sådana också när HIFI-art goes west?
De modeller som var nere var Mite och Hawk, och tyvärr så var det inte några Living Voice nere, fick inte plats i bilen....Sen togs det ner lite Roksan elektronik som det spelades på....
Men kolla med killarna vad dom tyckte, jag har inte kollat med den kille som var nere med grejerna om vad dom tyckte så jag vet inte hur det mottogs...
Lyssnade på Forest på HighEnd04, tyckte det lät underbart. Häftig dynamik och djup bas, man riktigt kännde musiken i kroppen. Tyvärr så är priset way off vad jag har råd med men någon gång i framtiden kanske. /Willie
"The only thing more powerful than the system, is the man that will underthrow it."
Du ska lyssna på fler modeller i Totems sortiment tycker jag.. det finns fler som kanske skulle passa bättre för dig.. Tex Staff som är klart billigare men för pengarna..very nice...