Author |
Topic |
|
markih
LTS Göteborg
963 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 13:34:10
|
Efter lite drygt ca 1,5 års Forum skrivande (jag har dock inte varit så aktiv den sista tiden) vill jag med detta inlägg ta ett definitivt adjö från HiFiforum. Jag har nämligen tänkt lägga av med det en längre tid men har haft lite svårt att bryta mönstret. En anledning är att jag känner att det inte ger mig så mycket längre och att det tar tid från annat. En annan anledning är att jag nu känner mig nöjd med det ljudet jag har uppnått. Visst finns det möjligheter att finputsa med placering, skaffa basmoduler, förbättra akustiken etc, men grunden är nu lagd.
Förhoppningsvis blir det framöver mer musik och mycket mindre "HiFi".
Nu försvinner min identitet in i HiFiforums mörka arkiv
Mvh Mårten
|
markih |
|
Gebex
Member
884 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 13:39:51
|
Grattis till att du har hittat den anläggningen som motsvarar dina önskemål!
Jag kommer att sakna dina inlägg.
Må gott
//Mattias |
|
|
markih
LTS Göteborg
963 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 13:42:40
|
Må gott du också!
Det kommer nog att bli lite tomt, detta har ju periodvis varit en del av min tillvaro.
|
markih |
|
|
Timbre
Member
4608 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 16:00:31
|
Känns tråkigt markih. Du har alltid hållt stilen, även när det har hettat till. Jag beundrar den egenskapen. Musiklyssning är dock inget dåligt alternativ till hififorumsaktiviteter...
|
|
|
jatttelite
Member
520 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 16:08:02
|
Hoppas att du kommer tillbaka när du inte är nöjd längre :-) det blir ju oftast så med tiden.
Lycka till |
|
|
x2000
Member
411 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 16:17:21
|
hej förstår inte det här med att folk måste berätta när de slutar med att besöka, sluta att göra inlägg, i det här fallet det forum du nu är inne på ok att man ska vara artig, men HEJ! vad vill personerna att vi som som fortfarande besöker detta forum ska göra skämmas för att vi fortfarande gör det eller ska vi bry oss för mig får folk göra vad de vill, men jag fattar inte varför man en vacker dag tex idag kommer på att man ska göra ett inlägg där man meddelar detta det här är inte första gången jag läser ett sk "farväl" första gången reagerade jag inte, men efter ett antal sk "adjön" blir man lite less själv har jag slutat besöka aftonbladets hemsida och inte har jag meddelat dem det äh va f*n bryr jag mig för? tack hififorum för att du finns har glömt punker skickar med några som ni själva får placera ut ........
|
Mvh Thomas |
|
|
henricsson
Nu Katt-lös...
3234 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 16:37:19
|
Tråkigt men förståligt. Varför lämna? Semester ist |
Ju mer man vet desto mer vet man hur lite man vet
|
|
|
joakim
tom blommorna på spikes!
534 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 16:44:05
|
Om man berättar att man slutar skriva så slipper folk undra "Har sladd kastat ut markih?" ... och så kanske vi slipper tråden "Var är markih?" om 3 veckor... |
|
|
John Stalberg
mångordig stringens
844 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 16:54:20
|
Jodu x2000. En och annan version av scenen "den döende svanen" har spelats upp här, men detta handlar nog endast om att vara sjysst mot polarna och säga hej då på vägen ut. Så slipper folk undra och spekulera i onödan.
markih, det verkar vara ett alldeles ovanligt vettigt beslut. Dessutom har ditt deltagande här knappast någon påverkan på om och hur du skaffar bättre ljud. Det klarar du nog utan HiFiForum.
/ John |
Is there anybody out there? |
|
|
sladd
Member
3028 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 17:46:58
|
Ställer mig i kön och lyfter på kepsen till en av de mest sansade "motdebattörerna".
Genmälet är givet: Välkommen tillbaka
mvh
sladd
ps:
Jag fick mail av Mårten med följande budskap/förtydligande:
"Kanske kan du nämna i tråden att jag la in mitt avskedsinlägg av två skäl: Dels för att det blir lättare för mig att hålla mig borta från forumet (lätt att göra bara av farten), om jag inte kan använda min identitet, samt för att det inte ska bli spekulation om varför min identitet är låst."
ds. |
Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt
Butiksägare, Hificonsult |
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 19:56:22
|
Markih,
du vet var jag finns och du har mitt nummer. Hör av dig om du känner dig ensam i din "exil"..
Vänligen, P |
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
Edited by - Pac on 2003/04/06 20:11:32 |
|
|
epkpeng
400.000-klubben
4228 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 19:59:12
|
Jag lyfter på den imaginära hatten och säger tack och förhoppningsvis på återläsande!
|
Vänligen // Pär Engelholm // Driver och äger Engelholm Audio
|
|
|
Larsho
Member
5340 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 20:38:32
|
markih
Jag har sorg i hjärtat, det finns inget som kan få dig att ångra dig ?? |
Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död |
|
|
n/a
deleted
776 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 21:11:17
|
Tack för den här tiden Markih! |
//Jonas
Insyltad i branschen via Ljudmakarn |
|
|
Pjotre
dr. kursuppgång
3276 Posts |
Posted - 2003/04/06 : 22:49:44
|
Markih, ha det gott i ditt musiklyssnande! Vill du uppdatera dig på hur det låter här nu för tiden så är du hjärtligt välkommen! Du vet ju var jag finns... |
|
|
dole
en Harley day!
1656 Posts |
Posted - 2003/04/07 : 09:35:11
|
Har du vägarna förbi E-tuna så är du välkommen.
Ha det så bra.
Mvh dole |
--Den som jämför med något bättre hamnar ofta i en penning knipa-- Ge mig mera pengar nu |
|
|
|
Topic |
|