100.000-klubben |
Uppdateringar i vår "100.000"-klubb!
"100.000"-klubben är för de som skapar de ämnena/diskussionerna på HiFiForum som genererar flest läsningar. När jag gick igenom vår databas hittade jag flera ämnen som genererat mååååånga många läsningar. Vi har följande tillskott/ändringar i "100.000"-klubben sedan förra gången jag kollade:
quote: 700.000-klubben Cybwiz, för High-End Nyheter
500.000-klubben Planitaryice, för Vad lyssnar ni på just nu?
400.000-klubben Epkpeng, för skall alla presentera sig eller? Wingzero, för Stora system och annat skoj (många bilder) Bernt Jansson, för Bernt Jansson - nöjd.
300.000-klubben Ztenlund, för Plåtat något på sistone? Släng upp bilderna här! Mayday, för Vad gjorde dig grinig idag? Aka gnälltråden.
200.000-klubben huzze, för Vilken är din senaste HiFi-investering? Thzar, för Galna Ofynd på annonsmarknaden Pac, för Hemma hos...Lindome! Pix, för Pix - Projekt Pukor & Trumpeter. Dagboken Fuling, för Nattliga upptåg...akustiska irrfärder Figge, för Figges Bearwik, för Bearwiks system - MF Tri-Vista HerrD, 200.000-klubben för Det föränderliga systemet hos HerrD Gozzi, för Min anläggning ESL, för Bättre bas med basabsorbent ! Bilder! Uppdat 2012
100.000-klubben FForsman, för tre aktiverade sydeuropéer - Stativare Amatören, för Fjorgyn, JBL-plankor och mycket annat bröde! Martinsson, för martinssons horn - THAM15 Soundbrigade, för Magnus bygger klart - BRUM BRUM Nikwin, för Tannoy Royal Westminster DIY Sampix, för Blindtest-nätkablar! Solhaga, för Solhagas extremt enkla anläggning Jojje66, för Jojjes Sweetspot Unbeliever, för UnBelievers Anläggning Bubbel, för Diy-mässa 2014 i Skåne- bilder på sid 3 PG Jeppsson, för Kablar i vinylavläsningskedjan Björn-Ola, för Portabla musikspelare bibl, för Tannoy ute på blocket LarsTokyo, för Roliga historier
Läs mer här!
Jag vill tacka trådskapare och alla som bidrar till att skapa de fina läsvärda ämnena och diskussionerna här på HiFiForum.
Vänligen, Per Adelsson
Author: Admin Posted:
Edited: 2020/04/12 08:35:02
|
|