HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Helt plötsligt jordbrum?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author  Topic Next Topic  

Håkan64
Västkustkille i Syd, 500.000-klubben

3616 Posts

Posted - 2019/07/11 :  22:37:32  Show Profile  Visit Håkan64's Homepage Send Håkan64 a Private Message  Reply
Helt plötsligt tål inte min Gold Note PSU-10 motorstyrningen till min EAT C Sharp. Det uppstod efter ett kabelbyte. VI har konstaterat att kabeln är okej (Furutech). Brummet finns där med den gamla kabeln nu också. Alltså spökar det? Kör jag riaat utan PSU:n funkar det utan problem. Jag förstår att det är svårt att svara på vad det kan vara... kopplat in och ur hela kvällen... same shit.

Edited by - Håkan64 on 2019/07/11 22:38:33

abbot
Member

301 Posts

Posted - 2019/07/12 :  23:19:49  Show Profile Send abbot a Private Message  Reply
Det är Gud som vill straffa dig för att du blev högmodig och trodde att du kunde göra något bättre genom att byta kabel.

För lite information för att komma på en bättre förklaring. (Det är omöjligt för dig att ge mig tillräckligt med information för att jag ska kunna ge dig en bättre förklaring).
Go to Top of Page

Håkan64
Västkustkille i Syd, 500.000-klubben

3616 Posts

Posted - 2019/07/13 :  09:27:30  Show Profile  Visit Håkan64's Homepage Send Håkan64 a Private Message  Reply
Jo den där Gud skulle jag vilja träffa. Nåja, det finns bara en sak som hjälper och det är fylla på en kanna kaffe och hoppas på bättre tider. Riiat funkar ju utan PSU:n så det går ju att avnjuta musik utan björnen Brum.
Go to Top of Page
   Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000