HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Silversurfarens stereotypa setup
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2014/05/12 :  14:32:47  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message  Reply
Vi börjar om från början, vi börjar om på nytt ;) (f.d. headonist)

Denon PMA-1520AE


Denon DCD-1520AE


Totem Model One Signature

Rega, Totem, Denon, Duevel, Klipsch, Quad, Meier-Audio, Beyerdynamic, Sennheiser, Harmony Design

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2014/05/12 :  15:20:43  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message  Reply
Detta är min hörlursrigg... T1 hörlurar och Meier Audio elektronik... fast jag gillar nog HD650 bättre trots att dom är billigare.


Rega, Totem, Denon, Duevel, Klipsch, Quad, Meier-Audio, Beyerdynamic, Sennheiser, Harmony Design

Edited by - Silversurfaren on 2014/05/12 15:21:02
Go to Top of Page

emilivarsson
Member

96 Posts

Posted - 2014/05/13 :  13:36:41  Show Profile Send emilivarsson a Private Message  Reply
snyggt system :) Har du inga stativ???
Go to Top of Page

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2014/05/13 :  14:28:27  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message  Reply
Jo det finns. Jag ska ta några fler bilder på högtalaranläggningen när jag kommer hem.

Rega, Totem, Denon, Duevel, Klipsch, Quad, Meier-Audio, Beyerdynamic, Sennheiser, Harmony Design
Go to Top of Page

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2014/05/21 :  22:36:07  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message  Reply
Inköpt idag Larsen6

Rega, Totem, Denon, Duevel, Klipsch, Quad, Meier-Audio, Beyerdynamic, Sennheiser, Harmony Design
Go to Top of Page

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2014/05/28 :  20:56:32  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message  Reply
Här kommer lite egna bilder på den nya elektroniken samt högtalarna. Elektroniken är från Denon och högtalarna från Larsen.












Rega, Totem, Denon, Duevel, Klipsch, Quad, Meier-Audio, Beyerdynamic, Sennheiser, Harmony Design
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000