HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 DIY-TRÄFF 2014
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

maal
Member

791 Posts

Posted - 2014/01/01 :  17:15:50  Show Profile Send maal a Private Message  Reply
Förra året i Vänersborg fick jag personligen kasta in handduken
Hur ser det ut inför 2014?
Kan vi få till en DIY-träff?
Göteborg, Uppsala, Vänersborg, Stockholm...?

DIY och rör.

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2014/01/01 :  18:03:34  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Någon förslog den här platsen!
Go to Top of Page

sladdbarn
Member

2845 Posts

Posted - 2014/01/01 :  19:44:27  Show Profile Send sladdbarn a Private Message  Reply
Kristianstad är avlägset för många? Kommer inte att förlåta mig om jag missar nästa träff

Drömmer om bra ljud...
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7378 Posts

Posted - 2014/01/01 :  20:31:05  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
Nu är jag ju inte någon DIY-are men träffarna är ju poppis så en placering där halva gänget inte behöver ta sig genom hela Sverige skulle ju få fler att kunna delta, men det är kanske svårt att hitta ställe också att vara på. (kom jag att tänka på)

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Bardis
Member

3345 Posts

Posted - 2014/01/01 :  20:49:46  Show Profile Send Bardis a Private Message  Reply
Kristianstad funkar för mig.
Får nog ta lokaler där det finns möjlighet o folk som kan organisera träffen.

Modda allt som går att modda!
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2014/01/01 :  21:05:05  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Precis! Vi har sett hur svårt det är att få tag i lokaler som passar bra och som inte kostar en halv miljard.
Då är det bättre med HFs DIY Roadtrip. Nästa år får träffen förläggas i Borlänge eller Skellefteå. Det är upp till medlemmarna att hitta möjlighetr.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2014/01/01 :  22:16:20  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Medlemmarna, det är vi det!

quote:
Får nog ta lokaler där det finns möjlighet o folk som kan organisera träffen.
Jo, precis så är det men organisera är inte det svåraste. Lokalerna är oftast det som blir "bära eller brista". Finns det någon som har kontakter på lokaler?


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2014/01/01 :  23:08:00  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Kristanstad kan bli en trevlig tripp.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben

6794 Posts

Posted - 2014/01/02 :  01:28:55  Show Profile Send Bubbel a Private Message  Reply
Jag får samla gänget här nere och snacka ihop oss så återkommer jag i frågan.

Anders

Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.
Go to Top of Page

Wing Zero
400.000-klubben

1097 Posts

Posted - 2014/01/02 :  08:13:24  Show Profile Send Wing Zero a Private Message  Reply
Hoppas att det blir av för jag har inte varit på någon av era roliga träffar än. Har svårt att tänka mig något roligare än att få träffa likasinnade och dela med sig erfarenheter samt kolla/lyssna på andras projekt.

Musik är livet
Go to Top of Page

MatsT
100.000-klubben

2457 Posts

Posted - 2014/01/02 :  09:00:05  Show Profile Send MatsT a Private Message  Reply
Visst är det en bit till Kristianstad för många av oss men en förutsättning för att evenemanget skall bli av är att det finns eldsjälar som vill hålla i det och organisera. Min känsla är att det finns ett bra gäng där nere i NÖ Skåne så jag kan allt tänka mig trippen dit.
Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2014/01/02 :  19:02:13  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message  Reply
Bubbel:
quote:
Jag får samla gänget här nere och snacka ihop oss så återkommer jag i frågan.


Har inte du en skola du kan hyra?

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.


Go to Top of Page

Gastone
Member

373 Posts

Posted - 2014/01/09 :  12:51:17  Show Profile  Visit Gastone's Homepage Send Gastone a Private Message  Reply
Woohoo, Kristianstad! Då kan t.o.m. en annan mingla med er. :)

/Anders
Bygger: Rök på balkongen..
Go to Top of Page

manw
Member

445 Posts

Posted - 2014/01/09 :  14:40:35  Show Profile  Visit manw's Homepage Send manw a Private Message  Reply
Blir det nån kollektivåkning från Stockholm så kanske jag hänger på. Har nog inget direkt nybyggt DIY, men lite förstärkeri som jag i vart fall inte visat i det här forumet.

/Mats, född nyfiken
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000