HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Bygghjälp till förstärkarlådor
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Fossdal
Starting Member

2 Posts

Posted - 2012/11/15 :  17:16:51  Show Profile Send Fossdal a Private Message  Reply
Hej,

Jag har två par slutsteg som har varit lite som experiment med tanke på monteringen. Den ena har Hypex UcD 180 och den andra Ucd 700 i var sin låda. 180:an hamnade i en stor låda och 700:an i en mindre på grund av 700:an blev gjord först. Det optimala för mig vill vara att låta elektroniken byta plats med varandra. Lådorna behöver också skyddsplåt över sig, en svart perforerad skulle vara bra.Jag fick gjord det här i Norge hos en som hade verktyg och plats att göra det för mig, men det blev inte gjord helt färdigt. Nu har jag också köpt till Soft-start moduler till 700:an som också ska monteras in. (Så inte säkringarna i skåpet går när jag ska ha i gång dom.) Här i Uppsala har jag inte plats eller tid at borra på nya hål och göra den nya monteringen.
Är det några som har tips om vem som kan göra en sånt arbete för mig?

Jag försökte lägga in ett foto via Filezilla men det fungerade inte, som visar hur lådorna ser ut.

Rune
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000