HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Audio Technica AT-95e just nu fyndpris!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Manticore
Member

99 Posts

Posted - 2012/01/07 :  17:19:38  Show Profile Send Manticore a Private Message  Reply
Tänkte bara tipsa om att just nu kan man köpa en väldigt prisvärd pickup på tyska e-bay,
nämligen Audio-Technica AT-95e. Just nu kan man hitta denna pickup för det löjligt låga priset 22.80 EUR inkl frakt!
Det blir ju med dagens kurs bara ca. 200:-, jag tror det är ett helt oslagbart bra pris för en riktigt bra pickup!

Edited by - Manticore on 2012/01/07 17:20:32

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2012/01/07 :  21:46:35  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Ingen dikussion om att det är klart prisvärt!
Tror minsann jag går in o beställer ett par stycken!
Med vänlig hälsning, micke

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page

Zamn
Member

133 Posts

Posted - 2012/02/08 :  22:31:20  Show Profile Send Zamn a Private Message  Reply
Tack för tipset. Köpte en, fast jag lyckades fumla och det blev 2st, haha. Får väl sälja en ;)

Yamaha AS700 / Technics SL-P777 / Yamaha T-85 / Sony PS-1350 / Audio Pro Black Diamond / Carlsson OA 52.3
Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2012/02/08 :  22:33:10  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Leveransen var snabb och varorna klart prisvärda!
Med vänlig hälsning, Micke

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000