HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Beats by Dr. Dre
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

adi6606
Member

550 Posts

Posted - 2011/12/27 :  10:16:11  Show Profile Send adi6606 a Private Message  Reply
Ser ofta dessa lurar men vet väldigt lite om dem. Priser varierar, modellerna är många och några vettiga recensioner är svåra att hitta!? Någon här som vet mer om Dr. Dre hörlurar?

Ta dig samman och gör något onyttigt!

coldcut
Member

747 Posts

Posted - 2012/01/02 :  16:41:18  Show Profile Send coldcut a Private Message  Reply
Jag har lyssnat och jämfört i butik när de kom i USA för några år sedan. Har sett dem därborta för under 140 usd, vilket säger lite mer om i vilken division de egentligen spelar i, dvs att jämföra dem med AKG eller sennheiser för 2-2500 är inte lönt. Bastunga lurar, uppfattade dem som relativt lättdrivna och anpassade efter mp3 spelar utgång. Jag köpte mig ett par AKG hd172 istället, billigare, bättre byggda och mer hifi.

-
Go to Top of Page

Larsen
Member

833 Posts

Posted - 2012/02/26 :  17:30:12  Show Profile Send Larsen a Private Message  Reply
Tydligen dräller tex Blocket av kopior på dessa lurar och de är rejält svårt att se skillnad mot äkta. Även förpackning, stämplar på sladdar m.m. är väldigt lika. Googla detta om du är spekulant på begagnade.

Har ingen koppling till varumärket Larsen
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.09 sekunder. Snitz Forums 2000