Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2011/01/03 : 09:53:16
|
quote: Hej alla
Jag har gjort affärer med en person som heter xxxxxx, jag skulle köpa en Ortofon OMB30. Jag pratade säkert 1h i telefon med honom och jag förskottsbetalde 1000kr till honom. Efter mändger av ursäkter och undanflykter har han nu blåst mig på de pengarna... så undvik honom.
Anmärkningsvärt är att jag försökt lägga varningsannonser på hifimagasinet och nu blivit spärrad därifrån! Det känns inte särskillt seriöst från deras sida. Någon som råkat ut för samma sak?
Hej Johan, jag hoppas verkligen att du har fakta som styrker dina påståenden, om inte så är ditt inlägg ärekränkning. Förutom att ärekränkning är en olaglig handling är det något som jag verkligen ogillar. Vi har till och med regler emot påhopp, kolla paragraf 9.
För att minimera risken att HiFiForum används för olagligheter stänger jag den här tråden. Du kan väl PMa mig så att vi kan snacka mer om det här?
Vänligen, Per Adelsson Admin/Ansvarig utgivare HiFiForum.nu
P.S. Längst ner på varje sida står det quote: © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters
Det betyder att du är personligt ansvarig för det du skriver här. |
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|