Author |
Topic |
PG Jeppsson
100.000-klubben
7768 Posts |
Posted - 2010/10/08 : 15:58:27
|
Jag måste tacka Micke, en synnerligen trevlig person att vandra med på en mässa . det var väldigt kul att se hur han jobbade med fotograferingen, snabbt och enkelt, inga krussiduller.
Men ni ser alla resultatet, outstanding. Förutom att jag var lite suddig på hörlursbilden, men jag misstänker att det var meningen............. |
Är numera säljare av biostimulerande grejor.....
Är lagliga grejor.......
HiFiForum.nu det kloka forumet.
|
|
|
ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben
8776 Posts |
Posted - 2010/10/08 : 16:08:00
|
quote: Jag måste tacka Micke, en synnerligen trevlig person att vandra med på en mässa . det var väldigt kul att se hur han jobbade med fotograferingen, snabbt och enkelt, inga krussiduller.
Ni stod ju i korridorerna och snackade skit hela tiden. Ett under att det blev några bilder alls.
Nej, men allvarligt talat så är det rätt kul att se hur olika vi fotograferar också. Ska man generalisera och förenkla kraftigt så står Pac ofta ganska upprätt, Micke kryper på golvet och jag håller mig mitt emellan. Det kan ju eventuellt vara något mer som skiljer också. |
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!HiFiForum.nu's Artikelregister | Regler |
|
|
PG Jeppsson
100.000-klubben
7768 Posts |
Posted - 2010/10/08 : 16:48:29
|
Ztenis, det är bra att alla inte agerar likadant. både du och Pac har bidragit med Canonbilder . eller var det Nikon?
De fotografer som Hififorum har haft som bildförmedlare har gjort ett jättejobb, och jag vill tacka alla .
|
Är numera säljare av biostimulerande grejor.....
Är lagliga grejor.......
HiFiForum.nu det kloka forumet.
|
|
|
ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben
8776 Posts |
Posted - 2010/10/08 : 20:30:57
|
Pac står för Canonbilderna, medan jag är "at the heart of the image" med Nikon... |
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!HiFiForum.nu's Artikelregister | Regler |
|
|
Audionet
Reportage-Harry 2007, 100.000-klubben
4639 Posts |
Posted - 2010/10/11 : 08:58:58
|
Hmmm, det blir nog så att jag ofta kryper runt på golvet. Har väl kvar någon uppgörelse med min barndom typ beg. leksaker och höga trösklar...
PG och jag minglade runt på Arken och jag trivdes förträffligt med PG's sällskap! Det var så många trevliga människor på mässan att snacka med, och var gång vi råkade stanna upp för ett litet samtal så nog dök Ztenlund upp!
quote: Pac står för Canonbilderna, medan jag är "at the heart of the image" med Nikon...
Vet inte riktigt vilken gruppering jag tillhör, HiFibilder...? |
- Jag undrar hur dom medeltida människorna kunde klara sig utan skivspelare. - Det kunde dom inte, dom är ju döda allihop.
Min blogg http://matvinhifi.blogspot.se Min hemsida http://www.bildifokus.se Facebook http://www.facebook.com/Bildifokus |
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2010/10/11 : 13:33:08
|
Micke du tillhör de som har ont i ryggen och behöver golvstöd för att hålla din enormt stora kamera. Det är tydligt att den är för tung för dig. Jag byter den gärna emot min lilla nätta Canon G3. |
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben
10180 Posts |
Posted - 2010/10/11 : 17:20:51
|
|
|
|
Topic |