HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 e-bay japan
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jojosoda
Member

255 Posts

Posted - 2010/04/15 :  18:37:06  Show Profile Send Jojosoda a Private Message  Reply
Har beställt en Denon DL 103r från e-bay japan! Någon som har koll på hur lång tid det tar samt vilket fraktbolag som leverar i Sverige?

mvh/Magnus

Lindgren
Donator: Bildserver

330 Posts

Posted - 2010/04/16 :  00:53:25  Show Profile  Visit Lindgren's Homepage Send Lindgren a Private Message  Reply
Inte använt ebay förut? Jag är van att det tar mellan en till en och en halv vecka, men i några fall (som nu när jag väntar på ett gäng transistorer) så har det tagit alldeles för lång tid, omkring en månad. Somliga meddelar när de skickat varan, men bäst är väl att maila o fråga.

DiY and OpenSource is my melody

Edited by - Lindgren on 2010/04/16 00:54:14
Go to Top of Page

Cliffan
Member

473 Posts

Posted - 2010/04/16 :  08:55:19  Show Profile Send Cliffan a Private Message  Reply
Jag handlade en förstärkare från asien för ett tag sen, det tog två veckor från att jag betalade tills att den dök upp här hemma.

Rör...
Go to Top of Page

Jojosoda
Member

255 Posts

Posted - 2010/04/16 :  17:07:44  Show Profile Send Jojosoda a Private Message  Reply
ok, tackar!
Första gången jag använder e-bay faktiskt! Har budat på ett gäng med prylar från tyskland men det finns många snipers där ute.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.08 sekunder. Snitz Forums 2000