HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 Nu är det slut...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2009/07/28 :  22:53:33  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message  Reply
...med semester.

Sommarens semester är redan slut och slitet har börjat igen, slut är även min lilla (helt självvalda) "semester" från forumet. Jag har förvisso kikat in då och då, men postningar och trådstarter har jag hållt mig borta från.
Har inte byggt så mycket heller, utan mest filat en smula när lusten fallit på...

och lite har det väl hänt alla fall. Så jag tänkte mjukstarta med lite utvalda ögonblicksbilder av var man är nånstans, så kan läsare fundera över vad som nu är på G i källaren. Senare kanske det blir några matigare byggtrådar.

Projekt nr. 1

Projekt nr. 2

Projekt nr. 3

Projekt nr. 4

Projekt nr. 5 (och 4)

Fortsättning följer...här lr i annan tråd.

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225

Edited by - Magils on 2009/07/29 22:53:09

adhoc
Member

362 Posts

Posted - 2009/07/29 :  00:47:21  Show Profile Send adhoc a Private Message  Reply
Ah ..., du har börjat med spånplattetillverkning i källaren! Råmaterialet är spånorna från sönderborrade plywoodskivor. Ett tungt jobb, såväl fysiskt som mentalt som kräver sin man. En paus behövs emellanåt för lite filosoferande över torrdasshålen, bra då med tvenne svarta spottkoppar framför, så strupen kan klaras från damm.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2009/07/29 :  08:14:29  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
1) Baslåda
2) Ny bänk/Rack
3) BAD
4) TH
5) Egna HH lådor

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

PetterPersson
Brutal-Harry 2007, 100.000-klubben

5803 Posts

Posted - 2009/07/29 :  08:53:21  Show Profile  Visit PetterPersson's Homepage Send PetterPersson a Private Message  Reply
Kul att se från dig igen och Välkommen tillbaka!
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22004 Posts

Posted - 2009/07/29 :  09:17:02  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Hej!
Det skall bli kul att se vart det här bär hän.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2009/07/29 :  09:52:06  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Fullt ös direkt. Magils blir en bra Moderator, har missat det eller har jag glömt det?
Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2009/07/29 :  22:25:25  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message  Reply
Zalve har rätt på 2 och 3 (kanske inte så svårt) så då kör vi väl igång med dessa...

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=75485

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225

Edited by - Magils on 2009/07/29 22:53:52
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2009/07/29 :  23:06:45  Show Profile Send byZan a Private Message  Reply
Verkar spännande det här
Tror att det blir något magilskt

"Att lyssna är berikande - att berika är att dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper"

Mina system...

Huvudsystem
Dan D#8217;Agostino S250 / Dan D#8217;Agostino HD Preamp / Lumin X1 / Clearaudio Master Reference, Absolute Inside, Goldfinger v2 / Roon Nucleus / PS Audio P20 / TAD Reference One / Stillpoint Ultra 5
Andrasystem
Absolare Signature Integrerad / Lumin S1 / Nucleus - Roon / TAD CR 1 /PS Audio P10

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

Jolojl
Member

835 Posts

Posted - 2009/07/30 :  01:02:24  Show Profile Send Jolojl a Private Message  Reply
Tillbaka med besked i a f ...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000