HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Tips återförsäljare vinyl
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

j0akim
Member

1387 Posts

Posted - 2009/07/16 :  14:45:37  Show Profile  Visit j0akim's Homepage Send j0akim a Private Message  Reply
Jag snubblade över en återförsäljare på Amazon häromnatten. De har mängder vinyl, de är billiga och tar väldigt lite fraktkostnad, tror det var ca 1,7 pund. Jag beställde en skiva på fredagen och hade den igår... På paketet står det att det kom från Nya Zeeland, men återförsäljaren håller tydligen till i Usa.

I dagsläget har de 9,465 olika vinyler från 2 pund och uppåt. Många skivor säljs till halva priset jämfört med svenska återförsäljare..
Url: http://www.amazon.co.uk/s/qid=1247748153/ref=sr_hi?ie=UTF8&rs=&me=A39ICD481JU15Y
Sök på "vinyl" så får ni upp alla....


Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod
Mitt galleri

Edited by - j0akim on 2009/07/16 14:49:00
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000