HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Pink Floyd- The Final Cut
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Freddie Boy
Member

704 Posts

Posted - 2009/04/11 :  23:10:51  Show Profile Send Freddie Boy a Private Message  Reply
Denna skiva ser man rätt så ofta i skivbackarna, med jag har sett att alla är pressade i Holland eller Tyskland. Gavs den aldrig ut i England? eller är den Engelska utgåvan så svår att hitta på LP???

Länge leve Vinylen!
Because Sound Matters.

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2009/04/12 :  11:37:21  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply

Lägg ett bud på £8-10 på denna;
PF - Final cut

Annars gör jag det tänkte jag

It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

Freddie Boy
Member

704 Posts

Posted - 2009/04/12 :  20:48:13  Show Profile Send Freddie Boy a Private Message  Reply
190:- tror inte det, men tack ändå, då vet jag iaf att den finns på UK press. Skulle vilja se om det är samma etikett oxå.

Länge leve Vinylen!
Because Sound Matters.
Go to Top of Page

Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben

6797 Posts

Posted - 2009/04/12 :  20:58:19  Show Profile Send Bubbel a Private Message  Reply
Jag delar gärna med mig av en bra länk för just Pink Floyd http://pinkfloydarchives.com/ som har det mesta man man behöver veta.

anders

Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.
Go to Top of Page

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2009/04/13 :  07:35:44  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply
quote:
190:- tror inte det
OK, men bjud £8 och köp ett par andra LP samtidigt (såg han har Harry Nilsson, Al Stewart, Gerry Rafferty, Beatles...), så får du dem för en 100-ing styck.
Under det kan du nog inte hitta Final Cut i EX-skick

It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

Freddie Boy
Member

704 Posts

Posted - 2009/04/13 :  20:06:01  Show Profile Send Freddie Boy a Private Message  Reply
nä, den verkar inte vara lätt att hitta så en hundring är den nog värd.

Länge leve Vinylen!
Because Sound Matters.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000