HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Köpa udda marantz tangential, någon som vet något?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Cicaro
Starting Member

11 Posts

Posted - 2009/03/07 :  20:13:24  Show Profile Send Cicaro a Private Message  Reply
Ja som rubriken antyder har jag sprungit över en TT-520 tangential jag tänkte köpa och undrar därför om det är någon som har ovan nämnda spelare och kan berätta någonting om den eftersom det är lite grisen i säcken jag kommer att köpa annars(ingen möjlighet till provlyssning osv).

Jag har en förkärlek för marantz men det är några saker jag inte blir klok på, dels vad det är för pickupfäste till den spelaren, dels att det inte finns några recensioner online så det verkar vara en rätt ovanlig spelare, vilket förvisso passar mig men hade gärna hittat en servicemanual eller en manual så jag kunde kolla hur den var uppbyggd i förväg :)

Så om någon har något att dela med sig om denna spelare eller någon annan av marantz tangentialspelare så är jag tacksam :)

Hälsn

Olle

eliot
Member

1398 Posts

Posted - 2009/03/11 :  20:38:25  Show Profile Send eliot a Private Message  Reply
Info om Marantz TT520

'A man will occasionally stumble over the truth, but most of the time he will pick himself up and continue on.'
Winston Churchill

Min anläggning: Simon Yorke, CAT, Jadis, Acapella
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.08 sekunder. Snitz Forums 2000