HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Vad kan det vara för tonarm?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Hemling
Member

481 Posts

Posted - 2009/02/24 :  13:29:41  Show Profile Send Hemling a Private Message  Reply
Hej

Måste bara kolla om någon har koll på vad armen nedan kan vara för något ? Om det bara är skräp så kan jag ju hiva den men kanske går att använda till något? puppan tror jag är en yamaha eller har jag fel?

Hellre parkinson och spilla ut halva groggen än alzheimers och glömma vart man ställt den. ;)

maal
Member

803 Posts

Posted - 2009/02/26 :  18:26:02  Show Profile Send maal a Private Message  Reply
Jag hade en Akai AP-100 för ett tag sedan. Din tonarm påminner mycket om den tonarmen som satt på den spelaren. Så min gissning är att det är en original Akai-tonarm.

DIY och rör.
Go to Top of Page

Per
cyklist, halvjapan, blivande maktfaktor

1218 Posts

Posted - 2009/02/26 :  21:43:29  Show Profile Send Per a Private Message  Reply
Ja med tanke på att det står AKAI på pickupskalet så är det väl en rimlig gissning. :)

Som svar på Hemlings fråga så misstänker jag att tonarmen inte är så mycket att skriva hem om. Om du inte behöver den så kan du väl skänka den till nån? Eller hiva den som du själv säger... :)
Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2009/02/26 :  21:57:21  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message  Reply
Inte ska du hiva den åt fanders, ser trots allt lite seriös ut, är det SME-fäste?

Ska du slänga så pm: mig innan .....

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000