HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 P3 med puppa?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

millenniumking
Member

985 Posts

Posted - 2008/02/19 :  19:33:02  Show Profile Send millenniumking a Private Message  Reply
Någon som vet om Rega P3 säljs någonstans i Sverige med färdigmonterad pickup (tex Rega Elys eller liknande)?

När nya varianten av P3 släpptes stod det lite här och var att det skulle finnas ett sådant alternativ... Pro-ject är ju duktigare på att få ut sina "färdiga produkter" annars.

Sånt är bra för oss (läs: mig) som annars bara skruvar fast puppan rätt upp och ner. Kan inte själv justera puppor, och känner ingen som kan det heller...

Eref
Member

1029 Posts

Posted - 2008/02/19 :  20:50:52  Show Profile Send Eref a Private Message  Reply
Om du köper hos någon seriös/bra hifihandlare får du den säkert monterad och kan dessutom
välja vilken pickup du vill.

När jag senast köpte skivspelare fick jag gratis hjälp med grundmonteringen av pickupen (trots att jag inte köpte puppan där). Det var på den supertrevliga och bra Hifipunkten i Trollhättan.

Project9+TorlaiDL103+VandenHulD502Hybrid+LehmannBlackCubeSE+SupraSword+Shanling stp80+OriginalLeonardo+GrundigAudiorama+AudioProB1.39
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000