HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Oupphängda skivpelare
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Buggsson
Medlem i AÖ

1657 Posts

Posted - 2007/10/19 :  00:10:29  Show Profile Send Buggsson a Private Message  Reply
Kan man få lite tips på tillverkare av skivspelare som icke är upphängda? Gärna med URLs så blir jag sååååå tacksam!

J. Ullberg

eliot
Member

1398 Posts

Posted - 2007/10/19 :  09:11:30  Show Profile Send eliot a Private Message  Reply
De flesta är väl inte upphängda - jag vet bara ett fåtal som är flytande upphängda

'A man will occasionally stumble over the truth, but most of the time he will pick himself up and continue on.'
Winston Churchill

Min anläggning: Simon Yorke, CAT, Jadis, Acapella
Go to Top of Page

Per
cyklist, halvjapan, blivande maktfaktor

1218 Posts

Posted - 2007/10/19 :  15:23:50  Show Profile Send Per a Private Message  Reply
Du menar fast upphängning? Orkar inte skriva urlar.

clearaudio, basis är två vettiga märken att titta på om man vill ha plastgrammofon.
nottingham är trevliga metall/mdf/plasthybriddito.
Go to Top of Page

pederb
Member

463 Posts

Posted - 2007/10/19 :  20:52:15  Show Profile  Visit pederb's Homepage Send pederb a Private Message  Reply
Jag tror du menar, ofjädrade.

www.kuzma.si

Peder Bäckman
AVM Audio Video Manufaktur

Go to Top of Page

Buggsson
Medlem i AÖ

1657 Posts

Posted - 2007/10/22 :  00:46:08  Show Profile Send Buggsson a Private Message  Reply
quote:
Jag tror du menar, ofjädrade.

pederb, du har så rätt så, och Kuzma står väldigt högt på önskelistan.

J. Ullberg
Go to Top of Page

Per
cyklist, halvjapan, blivande maktfaktor

1218 Posts

Posted - 2007/10/30 :  17:03:39  Show Profile Send Per a Private Message  Reply
Fast det är bara minstingen och störstingen som saknar fjädring. Välj ditt gift! :)
Go to Top of Page

Buggsson
Medlem i AÖ

1657 Posts

Posted - 2007/10/31 :  05:31:32  Show Profile Send Buggsson a Private Message  Reply
quote:
Välj ditt gift! :)

Då väljer jag störstingen

J. Ullberg
Go to Top of Page

Adagio
Harry-vinnare 2004

2757 Posts

Posted - 2007/11/02 :  10:09:14  Show Profile Send Adagio a Private Message  Reply
Vem eller vad ska pantsättas. Den är ju inte direkt billig, men det är klart man kan ju alltid avstå ett nybilsköp. Men jag håller med den stora verkarhelgrymm. Ryktet säger att en mellan-modell är på gång, en ersättare för den "vanliga" gamla hederliga Stabi. Alltså något mellanting mellan Stabi S och Stabi ref. Troligtvis en bantad ref.XL eller välgödd StabiS kanske, hursomhelst oerhört spännande. CES Lasvegas kanske avslöjar något kul.

Driver http://www.sonusconcordia.se/
"by human hands for human ears"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000