HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Svenska LP's i USA
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

pederb
Member

463 Posts

Posted - 2007/09/11 :  19:18:42  Show Profile  Visit pederb's Homepage Send pederb a Private Message  Reply
Varje helg så åker jag och min kompis runt och letar begagnad vinyl här i Los Angeles, och i Lördags så hittade jag en hel del Svenska skivor?
2 med Uggla, Anna Lena Lövgrens Lyckliga Gatan, Ola and Janglers Lets Dance LP, US pressning and en oöppnad skiva från filmen Käre John.
Jag köpte Ola and Janglers som var i nyskick och Soundtracket från Käre John, förstås.

Peder Bäckman
AVM Audio Video Manufaktur

iroise
Member

1753 Posts

Posted - 2007/09/11 :  19:42:54  Show Profile Send iroise a Private Message  Reply
Leta efter Mecki Mark men de gavs ut över there. Vissa skivor är förbannat bra.
Go to Top of Page

iroise
Member

1753 Posts

Posted - 2007/09/11 :  19:43:50  Show Profile Send iroise a Private Message  Reply
Undrar hur Anna lena Lövgren hamnade där!?!
Go to Top of Page

pederb
Member

463 Posts

Posted - 2007/09/19 :  19:38:42  Show Profile  Visit pederb's Homepage Send pederb a Private Message  Reply
Dom flesta Svenska skivor jag har hittat kommer från folk som har flyttat hit.

Vad för stil har han ?

Peder Bäckman
AVM Audio Video Manufaktur

Go to Top of Page

Zombie
Member

2502 Posts

Posted - 2007/09/19 :  21:21:08  Show Profile Send Zombie a Private Message  Reply
Mecki Mark Men är en grupp från 60-talet. Rock, psych.

Översätter gärna eng/ty/dan/nor/est-sv, sve/est-eng, men tar betalt...fast inte så mycket
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000