Hade lovat min svåger att hjälpa honom med att fixa en skivspelare inom vissa ekonmiska budget ramar.
Hade en Lenco GL75 som blivit liggandes ett tag här hemma , som jag köpt av Mace här på forumet.Tyckte den var som klippt o skuren för min svåger.
Så han fick lenco verket och en ny At-95 av mig.Då de bor strax utanför Malmö och jag i GBG så vi handlade en Rega 250 arm och lite annat på Ljudprodukter.....vilken bra hifi affär för övrigt.. kanon service!!!
Plintbygget tog ca 1 vecka med lackningar och slipningar
Kanske inte den snyggaste Lenco modden.....men jag tycker den blev brutal!! och den spelar bra!
Otroligt bra! Skulle inte önska att ändra på en enda detalj i ert bygge. Svär på att den spelar i en helt annan division nu. På med en bättre puppa bara.
It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
quote:Otroligt bra! Skulle inte önska att ändra på en enda detalj i ert bygge. Svär på att den spelar i en helt annan division nu. På med en bättre puppa bara.
Tackar o bockar
Bättre puppa kommer.....min svåger har precis börjat sin hifi resa....och fick väl lite av en chock när han hörde vad hans nya spelare kunde prestera