HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 På villovägar på Frankfurt flygplats
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

StefanL
Member

1020 Posts

Posted - 2007/05/05 :  17:08:02  Show Profile Send StefanL a Private Message  Reply
Efter har varit iväg hela veckan i Italien på jobbresa, så mellanlandade jag på Frankfurts flygplats.
Mellan frukost och snusen så gick jag en runda för att slå ihjäl de 2 timmar som var kvar, och vad ser jag i en monter mellan Boss senaste parfym och en monter med väskor?

Jo, detta (i en monter, ursäkta mobilfoto):



Fortsättning:



Och sist, men inte minst:





Lite kul med HiFi när man bara vanligtvis bara ser kläder och smycken

Jag stod här i 15 minuter innan jag gick vidare och bara njöt. Kul pryl, den dära "SOLO"


Tja, det var allt jag hade, kort men rolig bekantskap med dessa omtalade pjäser
För övrigt så rekommenderar jag frukost på KÄZER, mycket smaskaigt för dyyyra pengar


Medlem i eoJeud, HiFi-Skånes stolthet

Edited by - StefanL on 2007/05/05 17:10:37

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2007/05/05 :  18:02:15  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply



Hornhögtalare på display på en flygplats. Läckert!

Det är roligt när det dyker upp något oberäknat mitt i vardagstristessen.


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2007/05/05 :  18:07:46  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
hehehe

Man sätter nog kaffet i halsen o även om man hade haft bråttom så stannar nog Svensson med o undrar vad 17 det där är

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Mc Square
Member

3723 Posts

Posted - 2007/05/05 :  18:47:49  Show Profile  Visit Mc Square's Homepage Send Mc Square a Private Message  Reply


Som audiofil får du inte dra dig för att göra sånt som kan vara livsfarligt...
-->Mitt system
EoJeud - A better snack!

"220 volt för att det kittlar så skönt"
Go to Top of Page

StefanL
Member

1020 Posts

Posted - 2007/05/05 :  19:39:23  Show Profile Send StefanL a Private Message  Reply
Jo, denna SOLO var ganska fläskig på riktigt, att den är aktiv tilltalar mig, seriöst!

Den andra (Uno?) Var precis så stor som jag trodde den skulle vara

Dom dåliga bilderna var mycket pga att dom stod på roterande skivor, så jag sprang runt som en töffe och försökte få bra bilder. Nästan så att vakterna plockade fram tårgas


Medlem i eoJeud, HiFi-Skånes stolthet
Go to Top of Page

bliss
Member

681 Posts

Posted - 2007/05/05 :  21:05:54  Show Profile Send bliss a Private Message  Reply
Jag såg dem också mellanlandande i Frankfurt för två veckor sedan under en jobbresa till Sydney. Snacka om förvåning!

Oh by the way, which one's Pink?
Go to Top of Page

ArtSound
Member

170 Posts

Posted - 2007/05/06 :  00:28:57  Show Profile  Visit ArtSound's Homepage Send ArtSound a Private Message  Reply
SOLO og DUO

Sidst jeg var i Frankfurt var det SOLO og UNO Picco



Avantgarde har haft denne stand i lufthavnen i flere år. Og fået MANGE henvendelser fra folk som har set højttalerne her...

Fabrkken ligger ganske tæt på lufthavnen

www.artsound.dk
Go to Top of Page

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2007/05/06 :  17:04:35  Show Profile Send whiskyman a Private Message  Reply
Hemma Hos reportaget i senaste Hemmabio borde kunna intressera de som vill läsa om någon som använder just Avantgardehögtalare. Det är ettriktigt snyggt rum där högtalarna verkligen pryder sin plats tycker jag.MvhKristofer
Go to Top of Page

ArtSound
Member

170 Posts

Posted - 2007/05/06 :  18:49:56  Show Profile  Visit ArtSound's Homepage Send ArtSound a Private Message  Reply
Har du et link? Eller er det et trykt magasin?

www.artsound.dk
Go to Top of Page

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2007/05/13 :  16:30:46  Show Profile Send whiskyman a Private Message  Reply
Ja det är en tryckt tidning som nyligen kommit ut med det senaste numret. Kan möjligen gå att få tag på i Danmark också men det vet jag dessvärre inte var i så fall.MvhKristofer Här är en länk till tidningens hemsida. Det är ett "Hemma Hos" reportage. Mvh Kristofer http://www.hemmabiotidningen.se/

Edited by - whiskyman on 2007/05/13 16:40:34
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000