HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Shelter
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Figge
200.000-klubben

2174 Posts

Posted - 2007/03/19 :  10:01:09  Show Profile Send Figge a Private Message  Reply
Hej
Någon som har webadress till Shelter pick up's?

Meridian G08, Thorens 160 Super med SME III och Soundsmith Aida, Trilogy 907, Kimber KCTG, Music First Baby Reference, Pure Audio Reference 2, Vertere Pulse R XLR, Vertere Pulse B Rca,Chord Sarum T och Chord Sarum T jumpers.Verity Audio Rienzi med Cerabase. Nordost Vishnu, Kemp power strip 8 med Hi power cable.
Cerabase, Cerapuc och Ceraball. X-can V8, Hifiman HE-400i. Luxman T-12.
Lyssna på bra musik med god mat
Cykling och randoné på skidor.

UrSv
Member

2786 Posts

Posted - 2007/03/19 :  10:26:19  Show Profile Send UrSv a Private Message  Reply
Tillverkaren har eventuellt ingen hemsida men det finns ju massor med leverantörer som har dem:

Tror dessa har huvudagenturen för dem:
http://www.eifl.co.jp/

Leverantörer:
http://www.moving-coil-cartridges.com/shelter-cartridges.htm
http://www.musicdirect.com/products/mfr.asp?manid=SHELTER
Go to Top of Page

MartinH
Audiotrade

3778 Posts

Posted - 2007/03/19 :  11:55:12  Show Profile Send MartinH a Private Message  Reply
Det är Axiss europa i tyskland somhar europadistributionen för Shelter...

www.axiss-europe.de

/Martin
Go to Top of Page

Hatoil
Member

1102 Posts

Posted - 2007/03/24 :  20:01:39  Show Profile  Visit Hatoil's Homepage Send Hatoil a Private Message  Reply
Jag köpte min från Japan innan de blev populära. Sedan tror jag han fick sluta sälja dem direkt till kund. Har för mig att jag har läst någonting om det där. Nu säljs de genom återförsäljare. (Detta är min snabba slutsats efter att ha besökt hemsidan igen, där de inte längre listades. Den japanska alltså.)

Säljer ny och begagnad vinyl i butik och på nätet: www.vinylium.se
Go to Top of Page

kris69
Member

538 Posts

Posted - 2007/03/25 :  15:43:13  Show Profile Send kris69 a Private Message  Reply
Jag vet att high end sound i danmark är återförsäljare. Har prcis köpt en 901:a men väntar fortfarande på att få höra på den. (Inget riia)

" Vi borde prata mera om våra öron"
Go to Top of Page

Big Pete
Member

224 Posts

Posted - 2007/03/25 :  17:19:44  Show Profile Send Big Pete a Private Message  Reply
Vad fick du betala för en 901? Har själv en 501 Mk2 och funderar på en uppgradering.

PSET-High Smile Value Per Watt!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000