HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 Forummjukvara och buggar
 Jag får e-postavisering av PM trots...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2006/12/22 :  13:50:42  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Trots att jag bockat för rutan att jag inte vill ha någon avisering via e-post när jag får PM, så får jag aviseringar i e-posten i alla fall.

Ska det vara så?

mvh/ Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2006/12/22 :  14:52:03  Show Profile Send brewitz a Private Message  Reply
Det ska inte vara så, det händer dock för mig också --> du är inte ensam...

Pga jobb, glöggfryntlighet och andra störande moment har jag inte tittat på detta ännu, kanske nästa vecka, kanske nästa år.
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2006/12/22 :  15:06:54  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
brewitz:
Det är ju ingenting som har en avgörande inverkan på HF:s funktion - enbart lite irriterande...

God Jul och Gott Nytt År så länge!
/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/12/22 :  18:32:55  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Det hände även i gamla versionen,, att helt plötsligt så dök det upp en avisering...

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2006/12/23 :  08:38:11  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply


Ja, den funktonen verkar helt klart lite skum...

Jag tror att Snitz fått till omvändlogik så tillvida att inställningarna hos den som skickar PM'et bestämmer om det går ut en mailavisering eller inte. Det kan vara förvillande i den logiska snårskogen ibland och det gäller att hålla tungan i rätt mun när man skall tackla den.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.06 sekunder. Snitz Forums 2000