Author |
Topic |
Staffan
Member
714 Posts |
Posted - 2006/12/12 : 11:30:51
|
Det var nära. Kändes tom närmre än det ser ut på bilderna,men det fungerade bra ändå. |
Edited by - Staffan on 2006/12/12 14:15:41 |
|
|
mayro
Lämnat på egen begäran
10984 Posts |
Posted - 2006/12/12 : 14:47:37
|
satt Staffan i mitten tro
Bernt ser ut ha tagit bästa platsen... För övrigt så ser du Bernt alltis så cooool ut på bild...Hur bär du dig åt Bernt`
Då jag hamnar på bild så ser man alltid rätt komisk ut...hmm tänk om kameran inte ljuger... och den enbart berättar hur man verkligen ser ut... |
Driver Mayros hifidagis
|
|
|
Staffan
Member
714 Posts |
Posted - 2006/12/12 : 16:33:05
|
Jupp,satt i mitten men en stund på fredagen då det inte var några kameror närvarande |
|
|
Nitram
Medlem i AÖ
1171 Posts |
Posted - 2006/12/12 : 17:39:02
|
Mayro-> Det är nog bara de som har svart bälte i narcissism som gillar att se sig själv på bild
Fint reportage som vanligt! |
Min anläggning När jag köper en ny bumerang... hur blir jag av med den gamla? |
|
|
Bernt Jansson
400.000-klubben
19763 Posts |
Posted - 2006/12/12 : 20:24:39
|
Cooool... Tja, jag vet inte det jag.
Jag satt mest och tyckte att de här sakerna spelade på bra. Inte mycket att klaga på alls. Sen kan man kanske gny på att rummet ekade (för det gjorde det ju) men att det här är kompetenta grejer, det är helt klart! |
MVH Bernt Mitt system
"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman
Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
|
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2006/12/13 : 00:10:17
|
Kompetenta var de helt klart. Det kom in en kille som ville Rocka lite. Björn satte på skivan han hade och ut vällde något av det snabbaste trumspelet jag någonsin hört. Det skulle nog kunna klacificeras som speed metal som fått alldeles för mycket energidryck i sig.
I vilket fall, det spelades på Duette och man tänkte att "jistanes! Det där kunde Rocka!" Jag nämde det för Björn, han bara log i mjugg och frågade killen om det gjorde något om han spelade samma stycke på Watt puppy. Det var inga problem så vi vred runt stolarna och sedan bar det iväg igen. Kompetent? Jajamen!!! Det var som att åka berg och dalbana på Liseberg eller Grönan. Kort sagt, det var ett drag utan dess like.
|
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2006/12/13 : 00:18:25
|
Ludwig spelade Rammstein och AC/DC (Vinyl) på Duette i Växjö,,, Nog rockade det allt! |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!
20859 Posts |
Posted - 2006/12/13 : 02:42:23
|
Duette verkar gå från klarhet till klarhet Jag hoppas verkligen att den kommer till nån butik i Skåne så man kan lyssna lite mer på dom |
>musik förmedlingen< Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
|
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2006/12/13 : 08:10:25
|
Det var en bra demo som visade på de nya vägarna som de båda företagen Wilson och Krell valt. I senaste Stereophile höjde både We Phillips och John Atkinson Krells' EVO till höjderna. På framsidan av tidningen står det "Extrordinary Dynamic Range - Within a velvet glove".
Efter demon gick vi som vanligt ner till ett kaffé och tog en HiFi-fika...
Det var en trevlig demo som HiFistället och Audionord bjöd på. Tack till alla inblandade.
|
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
Topic |
|